افزایش شمار مجروحان انفجار در قدس اشغالی

رسانه‌های عبری گزارش دادند که شمار مجروحان بمب‌گذاری امروز در قدس اشغالی به ۴۷ نفر رسیده و حال سه صهیونیست وخیم است.
کد خبر: ۵۵۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷ - 23November 2022

افزایش شمار مجروحان انفجار در قدس اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه عبری‌زبان «کان»، شامگاه امروز (چهارشنبه)، خبر داد که شمار مجروحان در پی انفجار‌های صبح امروز در قدس اشغالی به بیش از ۴۵ نفر رسیده است.

بنا بر این گزارش، در پی دو انفجاری که امروز در قدس اشغالی به وقوع پیوست، یک صهیونیست هلاک شد و ۴۷ نفر مجروح شده‌اند. کان در ادامه همچنین اشاره کرد که ۲۳ نفر از این مجروحان همچنان در بیمارستان بستری هستند و حال سه نفر از آن‌ها وخیم است.

منابع عبری، صبح امروز، از وقوع دو انفجار در قدس اشغالی و زخمی شدن بیش از ۲۰ صهیونیست و هلاکت یک نفر دیگر خبر دادند. در پی این انفجار، «یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی به منظور ارزیابی وضعیت دستور برگزاری نشستی فوق‌العاده را صادر کرد.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به همراه معاون رئیس ستاد ارتش و رؤسای بخش عملیات، اطلاعات، بخش‌های سیاسی-امنیتی در وزارت جنگ و هماهنگ‌کننده عملیات‌های پلیس نیز به این جلسه فراخوانده شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز دو انفجار مذکور در قدس را برنامه‌ریزی‌شده خواندند و در عین حال خاطر نشان کردند این عملیات چندجانبه بوده چراکه بعید به نظر می‌رسد این اقدامات توسط یک نفر به اجرا درآمده باشد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار