اجتماع دانشجویان کرمان در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی

اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی کرمان در محل گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت برگزار شد.»
کد خبر: ۵۵۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ - 24November 2022

اجتماع دانشجویان کرمان در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی کرمان صبح امروز و با حضور  استاندار کرمان و  فرمانده سپاه ثارالله استان در محل گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» سیدالشهدای جبهه مقاومت به مناسبت هفته بسیج برگزار شد و در این آیین 3 هزار دانشجوی بسیجی کرمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا بیعت دوباره کردند.

«محمدمهدی فداکار» استاندار کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج، اظهار داشت: هر چه در کشور داریم مدیون خون شهدا است و باید قدردان آنها باشیم.

وی با بیان اینکه همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند توقع از جوان؛ تهذیب و تحصیل و‌ ورزش است، گفت: امروز جامعه به شدت به متخصص متعهد نیازمند است و از این رو برتری باید در حوزه علمی باشد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در هر حوزه‌ای که توسعه شکل گرفته، نقش دانشجویان پای کار انقلابی مشهود است، افزود: در هر حوزه‌ای که پیشرفت داشتیم این نقش دانشجویان انقلابی بوده که موثر واقع شده است.

وی با بیان اینکه در بیان آرمان‌ها و دفاع از انقلاب نباید کوتاهی کرد، ادامه داد: باتوجه به شرایط کنونی کشور، باید محکم پای انقلاب بایستیم و ابایی از نمادهای دینی نداشته باشیم.

فداکار با اشاره به اینکه نباید کوتاهی کرد در حالی‌که دشمن به شدت کم است، گفت: گاهی کوتاهی و غفلت کرده و برخی موارد را جدی نمی‌گیریم اما دشمن از این کوتاهی‌ها سوءاستفاده می‌کند و با تعداد کم اما شانتاژ رسانه‌ای می‌کند.

وی با بیان اینکه نباید در بیان آرمان‌ها، عمل به وظایف دینی و دفاع از انقلاب اسلامی کوتاهی کنیم، افزود: دشمن از کوتاهی ما بهره‌برداری کرده و کارش را پیش می‌برد.

بسیجیان با بصیرت و دشمن شناسی خود کار تبیینی و حضور در میدان را انجام دادند

سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم، با اشاره به اقدامات انجام شده در هفته، اظهار داشت: سعی کردیم در این هفته برنامه‌ها را به سمت امید آفرینی، خدمات‌رسانی و جهاد تبیین ببریم.

وی با بیان اینکه در این ایام که درگیر روایت‌های غلط دشمن هستیم و شما دانشجویان با بصیرت شناسی و کار تبیینی در میدان حضور یافتید، گفت: در دو ماه اخیر که درگیر سیاه نمایی، روایت‌های غلط و وارونه دشمن بودیم، بسیجیان میدان را خوب شناختند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به حضور به موقع بسیجیان در میدان، بیان کرد: بسیجیان با بصیرت و دشمن شناسی خود کار تبیینی و حضور در میدان را انجام دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار