در پیام فرماندهی انتظامی کشور به مناسبت هفته بسیج آمده است؛

بسیجیان در فتنه‌های دشمنان مظلومانه به خون خود غلطیدند

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی ضمن تبریک هفته بسیج اعلام کرد: بسیجیان طی ناآرامی‌های اخیر در فتنه‌های دشمنان مظلومانه به خون خود غلطیدند تا آنان که سودای برندازی در سر می‌پرورانند گیج و مبهوت از این شور و شیدایی شوند.
کد خبر: ۵۵۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ - 24November 2022

بسیجیان در فتنه‌های دشمنان مظلومانه به خون خود غلطیدندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان، این نهاد را تکیه گاهی محکم برای نظام و نعمتی برای مردم عنوان کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ سالروز تأسیس بسیج و تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است و هفته بسیج برای همگان یادآور عشقی خالصانه و بی، چون و چرا به ولایت و جان سپردن در راه مولا و مقتدا بدون ذره‌ای چشم داشت است.

بسیج، مکتب عاشقانی بی غل و غش است که هرکجا نیاز باشد می‌شتابند و بر سر این عشق جان می‌بازند.

این تکیه گاه محکم نظام سال هاست که در صحنه‌های مختلف حضور دارد؛ هرکجا که روحیه بسیجی دمیده شود شکوفایی و پیشرفت متبلور می‌گردد. در عرصه‌های دفاع، جهاد، مبارزه، علم، فناوری و نخبه پروری، فرهنگ و تفکر بسیجی و دلسوزی بسیجیان سرعت پیشرفت و تعالی را دوچندان کرده است.

بسیج، نعمتی است برای مردم ایران؛ پشتوانه ای، چون کوه محکم و استوار و خلوصی ناب و گواه آن شهدایی است که طی ناآرامی‌های اخیر در فتنه‌های دشمنان در مظلومیت به خون خود غلطتیدند تا آنان که سودای براندازی در سر می‌پرورانند گیج و مبهوت از این شور و شیدایی شوند و در این روزهاست که دوراندیشی امام راحل بیش از پیش نمایان می‌گردد.

این پاک‌ترین انسان‌ها ثابت کرده اند که حافظان باغیرت و مدافعان نظام اسلامی می‌باشند و در این راه سینه سپر می‌کنند و این حضور در بحران‌ها بر کسی پوشیده نیست.

بسیجی نماد تربیت اسلامی و تداعی کننده فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال و آزادگی است که با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی» این فرهنگ و مکتب به اقصی نقاط دنیا صادر شده و در بسیاری از کشور‌ها به ویژه در یمن، لبنان، فلسطین، سوریه و عراق با تأسی از این مکتب به موفقیت‌هایی نائل شده اند که دشمنان جهان اسلام را در حیرت و سرگردانی فرو برده است.

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای گرامیداشت فداکاری، ایثار و جانفشانی همه کسانی است که در گمنامی برای عزت و سربلندی این مرز و بوم از خود گذشتند تا ایران اسلامی مان استوار بماند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان، یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای امنیت را گرامی داشته و اعلام می‌دارد با روحیه بسیجی همچون گذشته خدمتگزار مردم و حافظ جان و مال و ناموس و امنیت و اقتدار ایران اسلامی خواهد بود و تلاش می‌کند تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و زعامت فرمانده معظم کل قوا «مدظله العالی» روزبه روز بر این اقتدار و سرافرازی نظامی اسلامی افزوده شود و ان شاءالله شاهد خواری و خفت دشمنان ایران اسلامی و انقلابی مان باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار