دبیر مجمع خیرین سلامت کشور:

خیرین ۱۱ هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند

شهریاری گفت: خیرین حوزه سلامت در یک سال گذشته بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان کمک خیرخواهانه انجام دادند.
کد خبر: ۵۵۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ - 24November 2022

خیرین ۱۱ هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «حسینعلی شهریاری» دبیر مجمع خیرین سلامت کشور  ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح آزمایشگاه جامع سلامت بهداشت اردبیل اظهار داشت: خداوند برای خیرین فرصت خدمت به همنوع را با توان مالی و شایستگی‌های اخلاقی و معرفتی فراهم کرده تا در حوزه بهداشت و درمان کار بزرگ و خیرخواهانه انجام شود.

شهریاری تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت در سال‌های اخیر خدمات قابل قبول و تحسین‌برانگیزی داشته و سعی کرده‌اند تا تسهیل‌گر فرآیند خدمت‌رسانی برای خیرین در این حوزه باشند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از متمولان خیرخواه به عنوان فرشتگان روی زمین یاد کرد و گفت: ۲ چهره خیرخواه حوزه بهداشت و درمان ابویی و همسرشان با ورود به حوزه بهداشت و درمان و خیرخواهی در این بخش، در حقیقت اسم خود را در لیست شایستگان به ثبت رساندند تا منطبق بر نیاتشان اجر اخروی و دنیوی بگیرند.

شهریاری افزود: همه خیرین قطعاً در این مسیر عاقبت به خیر هستند، ولی از بین کار‌های خیرخواهانه، اعمال نیک و شایسته در حوزه بهداشت و سلامت مردم ماندگارتر بوده و از سایر کار‌های خیرخواهانه مطلوب‌تر و مناسب‌تر است.

وی کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی خیرین حوزه سلامت را در یک سال گذشته یادآور شد و خاطرنشان کرد: در استان اردبیل نیز این مجمع فعالیت‌های گسترده‌ای را داشته که اهدای زمین، ملک، خرید تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی، ساخت بیمارستان، کمک به بیماران و اقدامات مناسب در کنترل بیماری کرونا از جمله آن‌ها بوده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس کمک کار خیرین است و قطعاً تلاش ما بر تسهیل‌گری فرآیند‌ها و پشتیبانی از همراهی خیرین است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها