مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین:

بسیج میعادگاه اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار امیری مقدم گفت: بسیج میعادگاه اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۵۵۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ - 24November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، صبح امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت:  بسیج میعادگاه اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است و امروز که نظام مقدس‌مان هدف تهاجم گسترده استکبار جهانی قرار گرفته بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ بسیجی در جامعه هستیم و برای حفظ و استمرار فرهنگ و تفکر بسیج، باید ابعاد و ویژگی‌های این نهاد باعظمت بازشناسی و معنا شود.

وی افزود: حضـور بسیجیان دلاور در بیش از چهـار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی در درونمایه خود، برکت و بیداری را برای تمامی آزادیخواهان جهان به ارمغان آورده به طوری که کشورهای مختلف با الگوبرداری از ساختار بسیج مستضعفان و تفکر و روحیه جهادی، گروه‌های مقاومت اسلامی را راه اندازی کرده و به موفقیت های بزرگی نائل آمده اند و اکنون طنـیـن فـریـاد رسـای فـرهـنگ و تـفکـر بســیـج در اقصی نقاط جهان به گوش می رسد.

سرهنگ امیری مقدم ادامه داد: نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص در عرصه‌هایی مانند علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به ویژه در محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری و مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی نشان از مسئولیت پذیری متعهدانه و راهگشایی آنان در پیشرفت کشور از گردنه‌های سخت جنگ نرم به ویژه تهاجم همه جانبه دشمنان نظام که با تروریسم اقتصادی و تحریم‌های پی در پی هدفی جز ضربه زدن به انقلاب اسلامی را ندارند، با اتکا به ظرفیت نیروی درونی، ترویج تولید داخلی و راه اندازی چرخ‌های اقتصاد مقاومتی دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و مرکز فرهنگی دفاع مقدس راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان است.

سرهنگ پاسدار امیری مقدم گفت: دفاع مقدس هنوز هم پس از سال ها حرف های زیادی برای گفتن دارد، به طوری که باز نشر اهداف و آرمان ها دفاع مقدس در مراکز فرهنگی استان ها می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جوانان امروزی باشد.

وی در پیان خاطر نشان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقذدس استان قزوین برای تبیین ابعاد مختلف معنوی، فکری و اعتقادی موضوع دفاع در دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان بهترین مکان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار