استاندار همدان:

استکبار جهانی از بسیج وحشت دارد

«قاسمی‌‌فرزاد» گفت: بسیج نقطه قوتی است که استکبار جهانی را به وحشت انداخته و با منادیان و مبلغان این تفکر به شدیدترین وجه مقابله و مخالفت می‌کند.
کد خبر: ۵۵۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ - 24November 2022

استکبار جهانی از بسیج وحشت داردبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌‌فرزاد» استاندار همدان امروز (پنج‌شنبه) گردهمایی سراسری دانشجویان بسیجی استان، اظهار داشت: در طی چند ماه اخیر دشمنان ترفندها و دسیسه‌هایی را ایجاد کردند تا با روش‌های مختلف کشور را دچار دوقطبی و تفرقه کنند که با بصیرت ملت نقشه‌های آنها نقش برآب شد.

وی افزود: تبریک به همه بسیجیان که با حضور پرقدرت در عرصه علم و دانش در تقابل با معاندان و دشمنان، نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کردند‌.

قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: بسیجیان همیشه بیدار و هوشیار، همچون دیدبان تمام تهدیدهای دشمنان را می‌شناسند و مانند کوه مقابل آنها ایستاده‌اند.

وی بیان داشت: شجره طیبه بسیج یادگار امام راحل است که با خون هزاران شهید والا مقام آبیاری شده و مستضعفان و محرومان سرتاسر ایران اسلامی و اقصی نقاط جهان را حمایت می‌کند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: بسیج نقطه قوتی است که استکبار جهانی را به وحشت انداخته و با منادیان و مبلغان این تفکر به شدیدترین وجه مقابله و مخالفت می‌کند.

وی اذعان داشت: امروز اگر ایران اسلامی مورد هجمه و حمله‌های ناجوانمردانه استکبار و ایادی او قرار گرفته بخاطر تفکر ناب و ارزشمند بسیجی است. 

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب و آنچه که مایه افتخار و مباهات در کشور است در سایه تفکر بسیجی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری به دست آمده است.

وی متذکر شد: تفکر بسیجی، مایه قوت قلب ملت و پاره تن مردم ایران است. دشمن با دانایی و خردورزی حاکم در کشور مخالف است و نمی خواهد ما مسیر رشد و تعالی را طی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار