فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ:

افتخار نظام اسلامی تولید قدرت برای جهان اسلام و مظلومان عالم است

سردار حسن‌زاده گفت: افتخار نظام اسلامی ایران تولید قدرت برای جهان اسلام و برای مظلومان در سراسر عالم است، به همین خاطر دشمن از ما عصبانی است.
کد خبر: ۵۵۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶ - 24November 2022

افتخار نظام اسلامی تولید قدرت برای جهان اسلام و مظلومان عالم استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، در همایش بسیجیان با اشاره به جمله امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل هسته‌های مقاومت در سراسر جهان، اظهار کرد: امروز هسته‌های مقاومت در برابر زورگویان و مستکبران در جهان اسلام شکل گرفته و جوانان جبهه مقاومت به خاکریز‌ها و سنگر‌های دشمنان رسیده‌اند.

وی با اشاره به مسئله صدور انقلاب اسلامی، ابراز کرد: پیام انقلاب اسلامی ایران آنروزی که در برابر دنیای استکبار درگیر جنگ ۸ ساله بود، به جهان صادر شد و امروز شاهد آثار آن هستیم، تفکر و اندیشه انقلابی و بسیجی مرز نمی‌شناسد، در هرجایی که لازم باشد وارد عمل می‌شود و جریان مقاومت را ایجاد می‌کند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به تشکیل لشکر بسیج جهان اسلام، اظهار کرد: تصور می‌شد که جوانان جهان اسلام دیگر حاضر به دفاع از انقلاب و اسلام نیستند، اما مدافعان حرم این تصور را از بین بردند، آنان در برابر جبهه گسترده عبری، عربی و غربی ایستادگی کردند و آنان را به شکست کشاندند.

سردار حسن‌زاده در رابطه با حمایت جمهوری اسلامی از مظلومان گفت: در برخی کشور‌ها نظام و حکومت اسلامی وجود دارد، اما چرا دشمن با آنان کاری ندارد، چون انان برای اسلام و مظلومان جهان تولید قدرت نمی‌کنند، اما افتخار نظام اسلامی ما تولید قدرت برای جهان اسلام و برای مظلومان در سراسر عالم است، به همین خاطر دشمن از ما عصبانی است.

وی با ذکر انکه مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر متجاوزان صهیونیست ادامه دارد، بیان کرد: مردم مظلوم و مقاوم فلسطین در برابر اشغالگران ایستادگی خواهند کرد، شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این مسیر مشت آنان را از وسایل دفاعی پر کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بیان آنکه امروز شاهد بزرگ‌ترین فتنه جهانی علیه انقلاب اسلامی هستیم، اظهار کرد: اتفاقات اخیر در کشور ناشی از عکس‌العمل دشمن به پیشرفت‌ها و دستاورد‌های ایران مقتدر و جبهه سرافراز مقاومت در سال‌های اخیر بود.

سردار حسن‌زاده با اشاره با تلاش دشمن برای حادثه‌آفرینی در کشور و استفاده از رسانه برای تأثیرگذاری بر ذهن و روان مردم، گفت: دشمن در چند هفته گذشته تمام ذخایر ضد انقلابی خود را به صحنه آورد تا از قوی شدن ایران در عرصه‌های مختلف جلوگیری کند.

وی با ذکر آنکه دشمن اذعان کرده که تنها راه مقابله با ایران، استفاده از عملیات روانی سنگین علیه ملت ایران است، تصریح کرد: آنان اعتراف کردند که دیگر نمی‌توان از راه فشار اقتصادی بر ایران تسلط یافت، به همین دلیل به استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی روی آورده و تلاش کردند از این طریق به اصطلاح خودشان براندازی کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مورد جهاد تبیین نیز بیان داشت: دشمن با استفاده از فضای مجازی، دل و قلب برخی جوانان ما را ربوده است، همه مردم و بسیجیان و جوانان ما باید به جهاد تبیین روی آوردند، در کشور امیدآفرینی کنند و تلاش دشمن را در این زمینه نیز خنثی کنند.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: طبق اسنادی که در دست داریم، ضد انقلاب در پروژه سنگین براندازی شکست خورد، به همین خاطر تلاش کرد تا در روز‌های اخیر سطح خشونت را افزایش دهد و پروژه کشته‌سازی را در کشور عملیاتی کند.

وی با ذکر آنکه خویشتن‌داری در برابر اغتشاشگران ناشی از ضعف نبود، گفت: دشمن تلاش داشت تا از طریق افزایش سطح خشونت و آمار تلفات و خسارات، کشور را دچار بی‌ثباتی کند، ما نباید اجازه می‌دادیم اراده آنان حاکم شود، به همین علت با خویشتن‌داری و بدون استفاده از سلاح و در عین حال با قدرت اطلاعاتی و عملیاتی توانستیم اغتشاشات را مدیریت کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به آنکه روند قدرتمندشدن و پیشرفت ایران ایران عزیز سرعت گرفته، تاکید کرد: دشمن توانایی تحمل ایران قوی را ندارد، حتی در روز‌هایی که درگیر حوادث گوناگون در کشور بودیم به دستاورد‌هایی در حوزه‌های مختلف رسیدیم. در حوزه ماهواره‌ای، ریلی، جاده‌ای، موشکی، آب‌رسانی و دیگر زمینه‌ها حتی در زمانی که تلاش دشمن برای بی ثبات سازی ایران بود، به دستاورد رسیدیم.

سردار حسن‌زاده در خصوص مقایسه جایگاه دیروز و امروز انقلاب اسلامی و استکبار گفت: تلاش دشمن در اوایل انقلاب آن بود که از ورود سیم خاردار و فشنگ برای دفاع ۸ ساله ما جلوگیری کند، اما امروز او تلاش دارد تا از فروش موشک‌های نقطه زن و پهپاد‌های پیشرفته ما به کشور‌های دیگر جلوگیری کند، انقلاب اسلامی به پیشرفت و قدرت رسیده و دشمن مانند گذشته، هم اکنون نیز درمانده است.

وی با بیان انکه در کشور مشکلاتی مانند مشکل مسکن، شغل، ازدواج و دیگر مشکلات وجود دارد، گفت: دشمن تصور می‌کرد مردم به دلیل مشکلات موجود از حرکت آنان حمایت می‌کنند، اما ملت ایران در آستانه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، بار دیگر از جهاد کبیر که به معنای مخالفت با خواسته‌های دشمن است، سربلند و پرافتخار بیرون آمد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با ذکر آنکه نباید جامعه را به باحجاب و کم‌حجاب، حزب اللهی و غیر حزب‌اللهی تقسیم کنیم، گفت: هیچ کدام از افراد جامعه با خواست دشمن همراه نشدند، همه افراد جامعه در جهاد کبیر پیروز شدند و دشمن را در این فتنه روانی سنگین، ناامید و مأیوس کردند.

سردار حسن‌زاده گفت: خون شهدای ما مظلومانه ریخته شد، خون مظلوم هیچ‌موقع از طرف خدای متعال بی پاسخ باقی نمی‌ماند، به برکت خون شهدا شاهد شکست استکبار جهانی خواهیم بود.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها