بشار اسد در دیدار با هیئت بلاروسی:

جنگ افروزی عامل بقای نظام سلطه غرب است

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه امروز پنجشنبه میزبان رومن گولوچنکو، نخست وزیر بلاروس و هیئت همراه او بود. گولوچنکو پیام الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس را در مورد روابط دوستی دو کشور و چشم انداز توسعه همکاری‌های دوجانبه به اسد تحویل داد.
کد خبر: ۵۵۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ - 24November 2022

جنگ افروزی عامل بقای نظام سلطه غرب استبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه امروز پنجشنبه میزبان رومن گولوچنکو، نخست وزیر بلاروس و هیئت همراه او بود.

گولوچنکو پیام الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس را در مورد روابط دوستی دو کشور و چشم انداز توسعه همکاری‌های دوجانبه به اسد تحویل داد.

رئیس جمهور سوریه این دیدار را نه تنها از نظر توافقنامه‌های دوجانبه امضا شده بین دو کشور، بلکه به منظور جستجوی زمینه‌های خاص همکاری و راه اندازی عملی آن در راستای ایجاد پروژه‌های سرمایه گذاری مشترک به نفع هر دو طرف توصیف کرد.

اسد با اشاره به اینکه بلاروس به دلیل موقعیت استراتژیک در قلب اروپا و استقلال در تصمیمات و سیاست‌های آن هدف قرار گرفته است، تاکید کرد که غرب سیاست جنگ را دنبال می‌کند تا از این طریق ادامه حیات یابد، زیرا «اگر این جنگ‌ها متوقف، نظام سلطه آن‌ها از بین خواهد رفت.»

بشاراسد ادامه داد: کشور‌های غربی با این سیاست در بسیاری از کشور‌ها مانند سوریه، روسیه و بلاروس نتوانستند به اهداف خود دست یابند به همین دلیل به جنگ اقتصادی روی آورده‌اند؛ لذا متحد شدن کشور‌ها برای مقابله با این جنگ‌ها و ایجاد شبکه‌های روابط اقتصادی با کشور‌هایی که دارای این اصول و ارزش‌ها هستند، اهمیت دارد. بدین ترتیب غرب، منزوی خواهد شد.

اسد از بلاروس برای ایستادن در کنار سوریه و حمایت از آن در برابر جنگ با تروریسم تشکر کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار