نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

قطع رابطه پارلمان اروپا با مجلس شورای اسلامی را جدی نمی‌گیریم

کاظمی گفت: قطع رابطه اروپا با ایران تکراری است و آن را جدی نمی‌گیریم.
کد خبر: ۵۵۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹ - 25November 2022

قطع رابطه پارلمان اروپا با مجلس شورای اسلامی را جدی نمی‌گیریم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید حمیدرضا کاظمی» نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با در واکنش به قطع رابطه پارلمان اروپا با همتایان خود در ایران، اظهار داشت: اروپایی‌ها تابع آمریکا هستند و هر سیاستی که کاخ سفید دنبال کند، کشور‌های اروپایی مجری آن هستند و اروپا و آمریکا از روزی که انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد با ملت ایران مشکل دارند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس با بیان اینکه غربی‌ها استقلال و تمامیت ارضی کشور ایران را نمی‌خواهند، تاکید کرد: قطع رابطه پارلمان اروپا با مجلس شورای اسلامی را نباید گرفت.

وی بیان کرد: اروپا به جای واکنش نشان دادن به اتفاقات داخلی ایران، به مشکلات کشور‌های خودشان رسیدگی کنند، بیش از ۲ سال است که در فرانسه مردم اعتراض کرده و پلیس با آن‌ها برخورد می‌کند، اروپا درباره مسائل خود موضع گیری کنند آن‌ها صلاحیت دخالت در مسائل داخلی ایران را ندارند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها در مجلس اظهار داشت: هفته آینده که نشست علنی مجلس برگزار می‌شود، در مقابل این موضع غیر معقول پارلمان اروپا که آن را دخالت در امور داخلی کشور می‌دانیم، واکشن نشان می‌دهیم و موضع گیری می‌کنیم.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار