فرمانده سپاه بابل:

بسیجیان دشمن شناس و اهل بصیرت هستند

«بابایی» گفت: بسیجیان دشمن شناس و اهل بصیرت هستند و تهدیدات متوجه انقلاب را می‌شناسد.
کد خبر: ۵۵۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲ - 25November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مهرداد بابایی» فرمانده سپاه شهرستان بابل امشب در ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج که در مجتمع فاطمه‌الزهرا (س) بابل برگزار شد، اظهار داشت: نگاه و تفکر بسیجی اگر باشد می‌شود دانشمند هسته‌ای و شهید فخری زاده و دشمن مجبور می‌شود هزینه کند و آن را شهید کند.

وی افزود: شهید روح‌الله عجمیان یک بسیجی پایین شهر بود با تفکر بسیجی خودش آمد پای میدان و آنطور مثل مولای خود به شهادت می‌رسد.

بابایی ادامه داد: بسیج در همه زمان‌ها و مکان‌ها جان داد، اما اجازه نداد که نقشه شوم دشمنان اجرا شود.

این مسئول اضافه کرد: دشمن درصدد این است که مردم را از نظام جدا کند؛ سال ۸۸ یک شکل و سال‌های دیگر هم به شکلی دیگر ایجاد فتنه کرد.

بابایی بیان کرد: در این ایام هم به بهانه فوت یک دختر خانم، از عواطف فرزندان این کشور سوء استفاده کردند و یک هزینه‌ای را برای این کشور ایجاد کردند، اما مردم هوشیار بودند و صفشان را جدا کردند.

فرمانده سپاه بابل اذعان داشت: بسیج در این اتفاقات اخیر در کنار سایر دستگاه‌ها نظامی و امنیتی به میدان آمد و جلوی سوء استفاده‌ها را گرفت. اگر قدر بسیج و نظام اسلامی را ندانیم دچار خسارت خواهیم شد.

این مسئول تصریح کرد: بسیجی دشمن شناس است، بسیجیان ما اهل بصیرت هستند، فرد بسیجی تهدیدات متوجه انقلاب را می‌شناسد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما به دنبال تجزیه کشور هستند و می‌خواهند ایران قوی را تضعیف کنند تا بعد تجزیه و جنگ داخلی به کشور ما حمله کنند، اما مردم بصیر ما این اجازه را نخواهند داد.

فرمانده سپاه بابل اظهار داشت: نظام ما مردم سالاری دینی است و از پایین‌ترین سطح گرفته تا عالی‌ترین مقام توسط مردم انتخاب می‌شود.

بسیجیان دشمن شناس و اهل بصیرت هستند

بسیجیان دشمن شناس و اهل بصیرت هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار