امام جمعه داراب در میزگرد شهیدشناسی مطرح کرد؛

امروز رسانه مثل سلاح شیمیایی با جان و قلب انسانها کار دارد

حجت الاسلام «خسروی» گفت: امروز رسانه‌ها کارکردشان متفاوت شده و امروز کار رسانه مثل سلاح شیمیایی است و با جان، عقل، قلب و ارواح کار دارد.
کد خبر: ۵۵۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷ - 25November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس حجت الاسلام «محمدرضا خسروی» امام جمعه شهرستان داراب امروز چهارم آبان در میزگرد شهیدشناسی با موضوع کتاب بی‌بی زیور که به مناسبت هفته بسیج، در سالن اجتماعات آموزش و پرورش داراب با حضور برخی از مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد با بیان اینکه امروز رسانه‌ها کارکردشان متفاوت شده اظهار داشت: امروز کار رسانه مثل سلاح شیمیایی است و با جان، عقل، قلب و ارواح کار دارد.

امام جمعه شهرستان داراب در این میزگرد با بیان اینکه از ظهور بعثت تا پایان خلقت، ۳۱۳ نفر در زمان ظهور حضور دارند اظهار داشت: شما کلمه حق را در موارد زیادی چون حق الله، حق‌الناس، حق النفس، حق الحضانت، حقوق بشر و حقوق دریایی زیاد می شنوید اما جای حق الشهید خالی است و ما کمتر از حق الشهید می گوییم.

حجت الاسلام محمدرضا خسروی خاطرنشان کرد: اگر حق‌الشهید آمد ما می‌توانیم با معیارهای آن طراوت به انسانیت بدهیم، می‌توانیم اوج بگیریم و می‌توانیم از ولایت لذت ببریم.

حجت الاسلام خسروی افزود: قرار بود رسانه و فضای مجازی بیانگر حقیقت زندگی ما باشد، اما زندگی ما توصیف‌گر فضای مجازی شد در حالی که قرار بود زندگی ما در فضای مجازی دیده بشود و نه فضای مجازی در زندگی ما لذا امروز کار رسانه مثل سلاح شیمیایی است و با جان، عقل، قلب و ارواح کار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار