واکنش حماس به انتصاب بن غفیر به عنوان وزیر امنیت داخلی

حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس انتصاب ایتمار بن غفیر صهیونیست تندرو به عنوان وزیر امنیت داخلی در دولت جدید رژیم صهیونیستی را دلیلی بر اصرار دولت آینده بر در پیش گرفتن سیاست‌های رادیکالی و نژادپرستانه علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین دانست.
کد خبر: ۵۵۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ - 25November 2022
واکنش حماس به انتصاب بن غفیر به عنوان وزیر امنیت داخلیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهار داشت: تشدید جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین بویژه در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ پایداری، مقاومت و عملیات‌های بیشتر فلسطینیان را در پی خواهد داشت و موجب سرعت‌بخشیدن به انتفاضه برای بازداشتن این رژیم جنایتکار و سران تروریست آن خواهد شد.
 
حزب بنیامین نتانیاهو در حالی امروز با انتصاب یک صهیونیست افراطی به عنوان وزیر امنیت داخلی موافقت کرد که پیش از این رئیس‌جمهوری آمریکا درباره انتصاب تندروها در پست‌های امنیتی این رژیم هشدار داده بود.
 
به گزارش ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی۲۴نیوز»، حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، امروز جمعه با حزب «عوتسما یهودیت» به رهبری «ایتامار بن گویر» درباره انتصاب وی به عنوان وزیر امنیت داخلی به توافق رسید.
 
قرار است بن غفیر که از تندروترین و نژادپرست ترین سیاستمداران صهیونیست است با اختیارات اضافه تر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شود و اداره املاک و مستغلات و پلیس مرزی کرانه باختری نیز در حیطه اختیارات وی قرار گیرد.
 
براساس این توافق، «وزارت توسعه نقب و جلیله» نیز در وزارت امنیت داخلی ادغام و تحت کنترل بن گویر خواهد بود.
 
بن غفیر در بیانیه ای بعد از توافق، خاطرنشان کرد: قدم بزرگی برای تشکیل کابینه ای کاملا راست‌گرا برداشتیم.
 
احزاب راست‌گرا در رژیم صهیونیستی که اخیرا در انتخابات پیروز شدند بعد از عملیات روز چهارشنبه در قدس اشغالی که به کشته شدن یک صهیونیست منجر شد خواستار تشکیل فوری کابینه شدند.
 
نتانیاهو که مامور تشکیل کابینه است بخش های کلیدی وزارت دارایی را به دفتر نخست وزیری منتقل کرده و پست های کلیدی کابینه مثل وزارت جنگ و خارجه را نیز به یاران خود در حزب لیکود خواهد داد.
 
کارشناسان، کابینه جدید رژیم صهیونیستی را که بعد از پنج سال بن بست سیاسی روی کار خواهد آمد از تندروترین و فاسدترین کابینه های تاریخ این رژیم ارزیابی کرده اند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها