دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

سناریوی ترور شهید فخری‌زاده؛ از ادعا‌ی نتانیاهو تا پرده‌برداری از هدف اصلی ترور+ عکس و فیلم

یکی از تحلیل‌هایی که اندیشکده‌هایی آمریکایی درخصوص ترور شهید فخری‌زاده ارائه می‌دهند، ممانعت از تولید اولین و موثرترین واکسن کرونای جهان برای پیشبرد اهداف صهیونیسم جهانی است.
کد خبر: ۵۵۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 27November 2022

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «این شیوه‌ای است که دکتر محسن فخری‌زاده سرپرست طرح عماد، آن را اجرایی کرده است، این نام را به یاد داشته باشید، فخری‌زاده! ایران در بالاترین سطوح به اجرای طرح‌های مرتبط با جنگ‌افزار هسته‌ای تحت سرپرستی اشخاص گوناگون ادامه می‌دهد.» این بخشی از ادعا‌های پوچ «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر متوهم رژیم ضد بشری صهیونیستی در شویِ انتخاباتی خود است.

گزافه‌گویی نیست، اگر بگوییم این دلقک دنیای سیاست با ادعاهایی همچون گسترش فعالیت‌های هسته‌ای ایران در مکان‌هایی همچون «شورآباد»، «تورقوزآباد»، ضایعات‌فروشی و گاوداری‌های اطراف شهرهای ایران حیثیت فنی نهاد بین‌المللی همچون آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را لگدمال کرده است.

البته مُجاب کردن عناصر صهیونیستی «اورشلیم‌گرا» که نفوذ زیادی در نهادهای بین‌المللی همچون آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دارند کار زیاد سختی هم بنظر نمی‌رسد، جامعه‌ای که بزرگ‌ترین حامی مالی و تبلیغاتی جمهوری‌خواهان در ایالات متحده آمریکا است.

گزارش شهادت شهید فخری زاده

درست در دوره‌ای که «دونالد ترامپ» جمهوری‌خواه با حمایت «آوانجلیکال‌ها» و صهیونیست‌های «اورشلیم‌گرا» بر مسند ریاست‌جمهوری ایالات متحده نشسته بود، نخست‌وزیر وقت رژیم ضد بشری اسرائیل در شوی انتخاباتی خود نام شهید دکتر «فخری‌زاده» را چندبار تکرار می‌کند و او را خطری بزرگ برای سرزمین‌های اشغالی می‌داند.

اما شهید دکتر فخری‌زاده کیست؟ چرا توانمندی علمی او و سلسله فعالیت‌های پژوهشی‌اش لرزه به تن صهیونیست‌ها وارد کرده است؟ 

شهید دکتر «مهندس محسن فخری‌زاده مهابادی» معاون وزیر دفاع و ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، عضو ارشد سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استاد فیزیک دانشگاه امام حسین (علیه‌السّلام)، جزو پنج ایرانی لیست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان در نشریه فارن پالیسی و دانشمند ارشد وزارت دفاع و لجستیک نیروهای مسلح بوده است.

گزارش شهادت شهید فخری زاده

وی به عنوان دانشمند ارشد وزارت دفاع و رئیس پیشین مرکز تحقیقاتی فیزیک، توسط شورای امنیت سازمان ملل در فهرست تحریم شدگان ایرانی قرار گرفت اما این امر تاثیری در عزم و اراده‌اش نداشت و او همچنان در جهت رشد، تعالی و اقتدار جایگاه علمی-تحقیقاتی و دفاعی کشور در تلاش بود تا اینکه سرانجام در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۹ در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گفته همکاران شهید پروژه‌هایی که مرکز «سپند» به ریاست ایشان پیگیری می‌کرد، در اصطلاح در «لبه علم دنیا» قرار داشت و شاید کشورهایی به اندازه انگشتان یک دست از چنین سطح علمی برخوردار بودند، پروژه‌های علمی این شهید دانشمند صرفاً به حوزه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران ختم نمی‌شد، بلکه شهید فخری‌زاده در اواخر عمر با برکت خود در آستانه تولید اولین و کارآمدترین واکسن «کرونا» بود که به فیض شهادت نائل آمد.

یکی از تحلیل‌هایی که پس از شهادت ایشان در محافل دانشگاهی و اندیشکده‌های غربی مطرح بود،‌ موضوع جلوگیری از ضربه به برنامه صهیونیسم جهانی در همه‌گیر شدن بیماری کرونا بود، چراکه امروز دیگر تحلیلگران شکی بر دست‌ساز بودن ویروس کرونا ندارند و معتقدند این اقدام ضد بشری (تولید و تکثیر ویروس کرونا) گروه‌های مخوفی همچون «جوامع مخفی» پیرو عقاید آخرالزمانی یهودیت تحریف شده صورت گرفته است که فعالیت‌های علمی شهدی دکتر فخری‌زاده مانع و سدی برای تحقق این نقشه به حساب می‌آمد.

گزارش شهادت شهید فخری زاده

در نهایت سازمان تروریستی-جاسوسی موساد تصمیم خود را عملی کرد و یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان تاریخ معاصر نه تنها ایران، بلکه جهان را به شهادت رساند، اما این اولین باری نیست که صهیونیست‌ها ضدیت خود را با ارتقای توان علمی و توسعه مردم ایران نشان می‌دهند، بلکه ما در گذشته‌های نه چندان دور شاهد شهادت دانشمندانی همچون شهید شهریاری، رضایی‌نژاد و .... بودیم.

امروز بعد از گذشت دو سال از شهادت شهید فخری‌زاده یک مطالبه جدی در خصوص بی‌پاسخ نماندن این اقدام تروریستی و پیگیری‌های حقوقی در محاکم بین‌المللی وجود دارد. که بر این اساس به گفت‌و‌گو با حجت‌الاسلام و المسلمین «احمد سالک» یکی از فرماندهان کمیته انقلاب اسلامی در دهه شصت که مسئولیت اصلی را در تأمین امنیت و جلوگیری از ترورهای سازمان منافقین داشت، پرداختیم که متن این گفت‌و‌گو را می‌توانید اینجا بخوانید.

حجت‌الاسلام سالک معتقد  است: ما در قضیه ترور شهید فخری‌زاده باید کمال استفاده را از ظرفیت قوانین بین‌المللی و سازمان ملل متحد باید ببریم، مبنای مطالبه‌گری جمهوری اسلامی ایران در محاکم بین‌الملل اعلام رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی در دست داشتن «موساد» برای ترور شهید فخری‌زاده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها