امروز انجام شد؛

تجلیل جمعی از خانواده‌های شهدا از مدافعان امنیت+ تصاویر

جمعی از خانواده‌های شهدا با اهدای شاخه‌های گل و سر دادن شعار‌های «نیروی انتظامی، تشکر تشکر» از زحمات نیرو‌های مدافع امنیت حاضر در میدان انقلاب اسلامی و چهارراه ولیعصر (عج) قدردانی کردند.
کد خبر: ۵۵۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ - 26November 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جمعی از خانواده‌های شهدا صبح امروز (شنبه) با اهدای شاخه‌های گل و سر دادن شعار‌ «نیروی انتظامی، تشکر تشکر» از زحمات نیرو‌های مدافع امنیت حاضر در میدان انقلاب اسلامی، میدان ولیعصر (عج) و چهارراه ولیعصر (عج) قدردانی کردند.

«آسیه شیرودی» خواهر شهید خلبان «علی‌اکبر شیرودی» که مسئولیت هماهنگی خانواده‌های شهدا را بر عهده داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس اظهار داشت: ما خانواده‌های شهدا به نمایندگی از خانواده شهدای سراسر کشور آمدیم تا از مدافعان امنیت تشکر و قدردانی کنیم که در اغتشاشات اخیر مظلوم واقع شدند. آن‌ها می‌توانستند از خود دفاع کنند، اما این کار را نکردند.

وی ادامه داد: ما آمدیم تا به مدافعان امنیت بگوییم کنار شما، پشتیبان شما و قدردان زحمات شما هستیم. آمدیم با شهدایمان تجدید پیمان کنیم و بگوییم تا آخرین قطره خون پای انقلاب و نظام هستیم و تا آخرین لحظه، مطیع و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم ماند.

شیرودی در رابطه با برنامه تجلیل از مدافعان امنیت گفت: در این ایام، دیدارهایی با خانواده شهدا مخصوصاً شهدای اغتشاشات داشته‌ایم لذا واجب دانستیم به دیدار نیرو‌های امنیتی هم بیاییم. به گفته سردار سلیمانی که گفت: «جمهوری اسلامی حرم است» مدافعان امنیت، مدافعان «حرم جمهوری اسلامی» هستند. امروز آمدیم تا به مدافعان امنیت بگوییم که ما خانواده‌های شهدا حامی و پشتیبان شما هستیم و اگر لازم باشد، ما هم وارد صحنه می‌شویم.

وی افزود: پیش از اغتشاشات، به خانواده شهدای مختلف سر می‎زدیم اما پس از اغتشاشات به خانواده شهدایی سر زدیم که عزیزانشان در این اغتشاشات به شهادت رسیدند. ما به نمایندگی از خانواده‌های شهدا از نیرو‌های یگان ویژه میدان انقلاب، میدان ولیعصر (عج) و چهارراه ولیعصر (عج) تجلیل کردیم.

همچنین نیروهای مدافع امنیت از این اقدام خانواده‌های شهدا تشکر کردند و خود را همراه با مردم خواندند.

همچنین در این مراسم مادر شهیدان محمد کامران، سید محمدحسین میردوستی، مصطفی مهدوی‌نژاد، خواهر شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین و بسیاری دیگر از خانواده‌های شهدا حضور داشتند و از اقدامات مدافعان امنیت تجلیل کردند.

تصاویری از این مراسم تجلیل را در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار