خطیب مسجدالاقصی:

ملت فلسطین اجازه هتک حرمت مسجدالاقصی را به صهیونیست‌ها نخواهد داد

درپی موافقت حزب لیکود با انتصاب «ایتامار بن گویر» به عنوان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خطیب مسجدالاقصی اظهارات وی درباره این مکان مقدس را نژادپرستانه خواند و تأکید کرد که فلسطینی‌ها به این صهیونیست تندرو اجازه هتک حرمت مسجدالاقصی را نخواهند داد.
کد خبر: ۵۵۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹ - 27November 2022

ملت فلسطین اجازه هتک حرمت مسجدالاقصی را به صهیونیست‌ها نخواهد دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی، رژیم صهیونیستی را مسئول اظهارات تهدیدآمیز بن گویر دانست و تأکید کرد که ملت فلسطین به او و یا هر کس دیگری اجازه هتک حرمت مسجدالاقصی را نخواهد داد.

وی افزود: خطر تهدیدات بن گویر منجر به تشدید تنش در مسجدالاقصی و درگیری نمازگزاران مسلمان در این مکان مقدس با صهیونیست‌ها خواهد شد.

شیخ عکرمه صبری در ادامه از اهالی قدس اشغالی خواست که نسبت به تلاش‌های تحریک آمیز شهرک نشینان تندروی یهودی آگاه باشند و به آن‌ها اجازه تجاوز به مسجد الاقصی را ندهند.

بن گویر که قرار است در کابینه بنیامین نتانیاهو سِمَت وزیر امنیت داخلی را به دست بگیرد متعهد به تغییر وضعیت موجود مسجدالاقصی و تشدید شهرک سازی در کرانه باختری اشغالی شده است.

بن گویر به نژادپرستی و فلسطین ستیزی معروف است و در اکثر نزاع‌های سال‌های اخیر بین شهرک نشینان صهیونیست و فلسطینی‌های مقیم کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی به ویژه قدس شرقی نقش داشته است.

وی در تازه‌ترین اظهارات خود خواستار افزایش نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی برای مقابله با فلسطینی‌ها شد و تصریح کرد: هرکس کوکتل مولوتف در دست داشته باشد، باید گلوله باران شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار