استاندار گیلان:

دشمنان در جنگ ترکیبی علیه ایران نیز شکست خواهند خورد

«عباسی» گفت: دشمن بداند با آگاهی ملت شریف، شهید پرور و ولایتمدار و نیز روشنگری بسیجیان و دلسوزان نظام اسلامی تحت امر ولایت فقیه در جنگ ترکیبی هم شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۵۵۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹ - 27November 2022

دشمنان در جنگ ترکیبی علیه ایران نیز شکست خواهند خوردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز در همایش تجلیل از طلایه‌داران و فعالان اقتصادی مقاومتی و جهادگران بسیج سازندگی گیلان در تالار مرکزی رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان و هفته بسیج و قدردانی از فعالیت‌های بسیج سازندگی اظهار داشت: بسیج شجره طیبه است که با نگاه شگرف و هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تاسیس شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه بسیج با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی همچون دیگر فعالیت‌های اثربخش خود موفق است تصریح کرد: اجرای عملیاتی اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است دژ مستحکمی در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان علیه مردم ایران است.

عباسی فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب را چراغ راه و نقشه واضح رشد و تعالی ایران اسلامی دانست و گفت: تبعیت از ولایت فقیه راه نجات کشور در همه مسائل و مشکلات و حرکت در مسیر آرمان‌های امام و شهدا و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرامین راهبردی ایشان تعالی بخش جامعه است.

وی با تاکید بر لزوم دشمن شناسی آحاد جامعه به‌ویژه بسیجیان با دقت نظر بر منویات رهبری در حوزه جنگ ترکیبی دشمنان افزود: دشمنان وقتی در برابر بصیرت و مقاومت ملت شریف و سرافراز کشورمان با تکیه بر فرامین راهبردی رهبر معظم انقلاب همچون اقتصاد مقاومتی و نیز تلاش دولت سیزدهم در مردمی کردن اقتصاد و دیگر فعالیت‌های اقتصادی داخلی و خارجی ایران، در ضربه زدن به کشور مایوس شدند، اکنون در قالب جنگ ترکیبی وارد شدند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان تاکید کرد: قطع یقین دشمن بداند با آگاهی ملت شریف، شهید پرور و ولایتمدار و نیز روشنگری بسیجیان و دلسوزان نظام اسلامی تحت امر ولایت فقیه در جنگ ترکیبی هم شکست خواهد خورد.

استاندار گیلان ضمن تشریح اقدامات و برنامه‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در اجرای عملیاتی اقتصاد مقاومتی، توسعه اقتصادی کشور و نیز بهبود سطح معیشت مردم، ادامه داد: دولت سیزدهم در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید و سرمایه گذاری، اجرای برنامه‌های اساسی در ایجاد اشتغال پایدار، راه‌اندازی واحد‌های تولیدی، ارائه تسهیلات و توجه به رونق صادرات، توسعه تجارت بین الملل و نیز مردمی کردن اقتصاد و توزیع عادلانه ثروت با نگاه دوری از وابستگی خارجی بصورت جهادی به سوی توسعه و پویایی در حرکت است.

عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم جهاد اقتصادی را در پیش گرفته و اهتمام ویژه‌ای نسبت به رفع فقر دارد، ابراز داشت: رفع فقر، مقابله با تبعیض در همه بخش‌ها و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم سرمایه گذاری با تاکید بر توزیع مناسب اعتبارات و تشویق سرمایه گذاران به سرماه گذاری در مناطق محروم با نگاه توسعه پایدار، عدالت محوری و تمرکز زدایی، حمایت از قشر نخبه تحصیل کرده و فعالیت‌های دانش بنیان از دیگر موارد حائز اهمیت در برنامه‌های راهبردی و اجرایی دولت است.

وی در ادامه فعالیت‌های اقتصادی دولت در گیلان را تشریح کرد و گفت: با توجه به مزیت‌های فراوان استان در حوزه اقتصاد دریا، کشاورزی و گردشگری، برنامه‌های عملیاتی ارزشمندی همچون حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان، راه اندازی خط ریلی رشت آستارا، رشت انزلی، ایجاد زنجیره ارزش در تولیدات با نگاه حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با رویکرد جهادی در دست اجراست.

استاندار گیلان به راه‌اندازی مجدد ۱۶۵ واحد تولیدی راکد در استان در یکسال اخیر اشاره و بیان کرد: توسعه اقتصاد روستای و مشاغل خانگی، افزایش بهره وری، تقویت تولیدات داخلی و توسعه صادرات از جمله دیگر برنامه‌های دولت در مسیر گشایش و تسهیل گری امور است که باید همه مدیران در این زمینه همانند دیگر بخش اهتمام ورزند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان بر پویایی منطقه آزاد انزلی به‌عنوان فرصتی برای توسعه اقتصادی گیلان تاکید و اضافه کرد: باید صادرات کالا و محصولات با ایجاد فضای مناسب در تقویت حوزه تجارت بین الملل در مسیر رشد اقتصادی در این منطقه با توجه به تلاش برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم رونق یابد.

وی با اشاره به اینکه باید نسبت به نقشه‌های شوم دشمنان در همه زمینه‌ها هوشیار بود و فرهنگ بسیجی و رویکرد انقلابی و جهادی را لازمه توسعه کشور برشمرد و بیان کرد: در آینده نزدیک با توجه به شرایط جهان و منطقه و با مقاومت و همراهی مردم بصیر ایران اسلامی و تلاش مسئولان، ایران اسلامی بیش از پیش در دنیا خواهد رخشید و خار چشم دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار