استاندار ایلام :

هر کسی که در راستای آرمان‌های امام (ره) حرکت کنند بسیجی است

«بهرام نیا» گفت: هر کسی که در راستای آرمان‌های امام (ره) حرکت کنند بسیجی محسوب می‌شود و به برکت بسیج است که در همه عرصه‌ها کشور ایران پیشرفت کند که نمونه آن پیشرفت در عرصه‌های علمی، موشکی و پزشکی و نانو است.
کد خبر: ۵۵۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ - 27November 2022

هر کسی که در راستای آرمان‌های امام (ره) حرکت کنند بسیجی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام نیا» استاندار ایلام (امروز یکشنبه) در گردهمایی بسیج اساتید استان ایلام اظهار داشت:هر کسی که در راستای آرمان‌های امام (ره) حرکت کنند بسیجی محسوب می‌شود و به برکت بسیج است که در همه عرصه‌ها کشور ایران پیشرفت کند که نمونه آن پیشرفت در عرصه‌های علمی، موشکی و پزشکی و نانو است.

وی در ادامه گفت: تشکیل بسیج یادگار حضرت امام (ره) است و روز به روز به این دور اندیشی پی می‌بریم که بسیج چه اندازه توانسته به کشور در تمامی حوزه‌ها کمک کند.

استاندار ایلام با بیان اینکه بسیجیان در کشور خالصانه، گمنام و بی ریا خود را برای نظام وقف کردند، گفت: بسیجیان در ایام شیوع کرونا نیز نقش خود را بخوبی ایفا کند.

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم تحریم‌های ناجوانمردانه تشدید شد که با وجود همه این مشکلات دولت معیشت مردم را به زلف برجام گره نزد و در طول بیش از یکسال از دولت اقدامات بسیاری در استان و کشور انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها