استاندار فارس:

طی اغتشاشات اخیر شاهد خویشتنداری نیروهای تأمین امنیت بودیم

«ایمانیه» گفت: فارس در جریان اغتشاشات اخیر بیشترین رفتار عقلایی و مماشات‌گونه را داشت و طی اغتشاشات اخیر به ویژه در فارس شاهد خویشتنداری نیروهای تأمین امنیت بودیم.
کد خبر: ۵۵۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹ - 27November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه فارس در جریان اغتشاشات اخیر بیشترین رفتار عقلایی و مماشات‌گونه را داشت اظهار داشت: طی اغتشاشات اخیر به ویژه در فارس شاهد خویشتنداری نیروهای تأمین امنیت بودیم.

استاندار فارس ابتدا بیان کرد: کشور در شرایطی خاص به سر می‌برد که جنگ رسانه‌ای بیش از هر زمان دیگری ملموس است و باید در این حوزه با برنامه‌ریزی نسبت به توسعه فعالیت‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی اقدام کرد.

محمد هادی ایمانیه تاکید کرد: طی اغتشاشات اخیر شاهد خویشتنداری نیروهای تأمین امنیت بوده‌ایم به گونه‌ای که اخلاق‌مداری در جامعه در اولویت قرار گرفت و برخورد مناسب ارکانهای انقلاب و رسانه‌ها موجب شد خسارات جانی و مالی اغتشاشات به کمترین میزان برسند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس ضمن دادن نمره خوب به استان در تامین امنیت افزود: در تمامی موارد شاهد برخورد عقلایی و صحیح نیروهای تأمین امنیت در فارس بودیم و حتی اگر خسارتی به شخصی به صورت ناحق صورت وارد آمده دولت در تلاش برای جبران آن است.

ایمانیه در ادامه یادآور شد: بررسیها نشان می‌دهند برخی از اعتراضاتی که فرد یا افرادی در شیراز داشتند به حق بوده و در دیدار با سران قوا این موضوعات به اطلاع آنان رسیده تا زمینه برطرف شدن این مشکلات فراهم گردد.

ایمانیه در ادامه ضمن گلایه از وضعیت جمع آوری معتادین متجاهر در سطح فارس ادامه داد: پیشتر این وعده داده شده بود که تمامی معتادین متجاهر جمع‌آوری شوند اما تاکنون اردوگاه شماره دو و شماره سه استان هنوز تکمیل نشده و حتی اردوگاه شماره سه هنوز آماده استفاده هم نشده است.

وی افزود: قرار بود قرارگاه اتباع خارجی غیرمجاز در شیراز ایجاد شود اما روند ایجاد این قرارگاه نیز راضی کننده نیست.

در پایان این نشست خبری استاندار فارس ضمن گلایه مجدد از وضعیت اعطای تسهیلات به مردم توسط بانکها به ویژه بانک‌های خصوصی بیان کرد: مجلس باید تمامی بانک‌های کشور را مکلف کنند تا ٨٠ درصد از منابع خود را در همان استان هزینه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار