رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

جمهوری اسلامی اراده خود را به مستکبران تحمیل می‌کند

حجت‌الاسلام «ادیانی» گفت: ایران به سمت قدرت همه‌جانبه شدن در حال حرکت است و به یک قدرت جهانی تبدیل شده و می‌تواند قدرت خود را به مستکبران عالم تحمیل کند.
کد خبر: ۵۵۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵ - 27November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس عقیدتی سیاسی فراجا در جلسه جهاد تبیین که با حضور جمعی از روحانیون، روسا، معاونان، کارکنان انتظامی استان و جمعی از خانواده شهدا، دانشجویان و دانش‌آموزان در سالن شهید سلیمانی ستاد انتظامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید شکرگزار حضرت حق باشیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی حاکم است که دارای عدالت اجتماعی و قرآنی است البته مشکلاتی نیز هست که می‌توان با اتحاد و همبستگی به کوری چشم معاندان، آن را حل کرد.

وی افزود: دشمن بسیار امیدوار بود که می‌تواند مجموعه‌های انتظامی را با تبلیغات دامنه‌دار و تکرار و استمرار آن در کنار آشوبگران قرار دهد.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: همه تلاش دشمن این بود که با برهم زدن محاسبات امنیتی به فراجا ضربه بزند ولی بحمدالله بصیرت کارکنان انتظامی بیش از همیشه است و معاندان نخواهند توانست به اهداف پلید خود برسند.

ادیانی ادامه داد: البته نباید از حیله‌های دشمنان غافل بود، زیرا با همه توان و با بهره‌گیری از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای و اجتماعی سعی در تضعیف اعتقادات و باورهای انقلابی امت همیشه در صحنه ایران اسلامی دارد ولی مردم انقلابی ما در ۱۳ آبان و در تشییع پیکر پاک شهدا ثابت کردند که از بصیرت بالایی برخوردار هستند.

وی گفت: بزرگترین نمود و ظهور دانش سیاسی مردم، حضور گسترده مردم در انتخابات بود چراکه همیشه مردم شهیدپرور با اقتدار و با عظمت در انتخابات‌های مختلف شرکت می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا تأکید کرد: کارکنان فراجا ولایی هستند لذا قدر این چنین نیروهای ولایی و بصیر را باید دانست.

ادیانی یادآورشد: کار دشمن، دشمنی است و آن‌ها هیچگاه دست از توطئه علیه انقلاب اسلامی بر نخواهند داشت، ما نیز برای گسترش دین اسلام و انقلاب تا آخرین نفس تمام تلاش خواهیم کرد و با دشمنان سازش نمی‌کنیم.

وی با اشاره به تحرکات دشمنان در چند ماه اخیر، ابراز داشت: این حوادث اولین و آخرین حوادث نخواهد بود، مهم این است که ما جای خود را پیدا کنیم و در زمان لازم اقدام به موقع داشته باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا خاطرنشان کرد: ایران به سمت قدرت همه‌جانبه شدن در حال حرکت است و به یک قدرت جهانی تبدیل شده و می‌تواند قدرت خود را به مستکبران عالم تحمیل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها