بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفتم آذر؛

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی آماده دفع هرگونه تهدیدات دشمنان است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ - 28November 2022

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی آماده دفع هرگونه تهدیدات دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که یادآور حماسه آفرینی نیرو‌های دریادل در تسخیر سکو‌های «البکر» و «الامیه» در آغازین روز‌های جنگ تحمیلی در سال ۱۳۵۹ در عملیات غرورانگیر «مروارید» است، فرصتی برای بازخوانی و تبیین رشادت‌های قهرمانانه غیور مردان دریایی در دفاع از مرز‌های آبی کشور در مقابله با تهاجم دشمنان به شمار می‌رود.

بی‌تردید رشد و بالندگی جمهوری اسلامی مرهون روحیه و عزم جهادی راست قامتان همیشه سربلندی است که با همت بلند و تلاش‌های خستگی ناپذیرشان در برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر قله‌های اقتدار و افتخار درخشیدند و نامشان بر تارک تاریخ ماندگار شد.

امروز جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی با قدرت و توان نظامی و دفاعی دریایی در پهنه آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای خزر در شمال و جنوب کشور قدرتمندانه، محکم و استوار، اقتدار  نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ استکبار جهانی کشیده است و آماده هرگونه مأموریت‌های خطیر در دفع هرگونه تهدیدات احتمالی و برقرای امنیت و حفاظت دریایی در آن سوی جغرافیای ایران است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن تبریک و گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از شهدای عملیات غرورانگیز «مروارید» و تکریم از ظفرمندان و غیورمردان دریادل اعلام می‌دارد انقلاب اسلامی ایران در این مقطع حساس  و تاریخی هرگونه تعدی و تعرض به مرز‌های کشور بویژه مرز‌های آبی را برنمی‌تابد و اجازه نخواهد داد دشمنان نظام تهدید و تجاوز علیه جمهوری اسلامی ایران را در سر بپرورانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار