دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان خواستار شد؛

ضرورت عبور از بخشنامه های صادره برای تدریس کتاب دفاع مقدس در مراکز دانشگاهی

صرامی گفت: متاسفانه برخی مراکز دانشگاهی و حوزه های علمیه استان هنوز نتوانستند از پیچ و خم های بخشنامه ای عبور کنند و درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس را به صورت مطلوب ارائه دهند.
کد خبر: ۵۵۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ - 28November 2022

ضرورت عبور از بخشنامه های صادره برای تدریس کتاب دفاع مقدس در مراکز دانشگاهیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم‌اندیشی کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان امروز با رویکرد روشنگری و بصیرت افزایی دانشجویان و نشست‌های پرسش و پاسخ و رفع ابهامات و شبهات آنان در اهواز برگزار شد.

«فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه با اشاره به اینکه پدافند فرهنگی نیاز امروز جامعه است، اظهار داشت: در ترم جاری دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در 17 واحد و مرکزعلمی  خود 4097 دانشجو را در قالب 102 کلاس درس پای علوم و معارف دفاع مقدس نشاند.

وی افزود: در دانشگاه ها و مراکز تابعه وزارت بهداشت نیز درس آشنایی با دفاع مقدس در 6 واحد آموزشی با ظرفیت 560 دانشجو در قالب 21 کلاس درس ارائه شد.

صرامی گفت: متاسفانه برخی مراکز دانشگاهی و حوزه های علمیه استان هنوز نتوانستند از پیچ و خم های بخشنامه ای عبور کنند و درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس را به صورت مطلوب ارائه دهند که امیدواریم از طریق مراجع ذیصلاح کشور هر چه سریعتر شاهد رفع مشکلات موجود در ارائه این درس باشیم.

دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: در مجموع تعداد کلاس های درس آشنایی با دفاع مقدس تاکنون در مراکز علمی و دانشگاهی استان به 174 کلاس و تعداد دانشجویان این درس نیز به 6 هزار و 315 نفر رسیده است که امیدواریم این جوانان عزیز بتوانند پل ارتباطی خوبی با نسل های آینده در انتقال ارزش ها باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار