رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان:

شرکت بیش از ۱۵۰ بسیجی در پویش نذر خون در گیلان

«رنجبر» اهدای خون را یکی از بزرگترین‌ جهادها دانست و گفت: به مناسبت هفته بسیج در چهارمین مرحله از پویش نذر خون در سال جدید، بسیجیان به مدت هفت روز در این طرح پویش شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ - 28November 2022

شرکت بیش از ۱۵۰ کارمند بسیجی در چهارمین مرحله از پویش نذر خون در گیلان//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «رضا رنجبر» رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج و نیرو‌های بسیجی در تمامی بحران‌ها در کنار مردم است، اظهار داشت: بسیج در تمامی عرصه‌ها خود را خدمتگذار مردم دانسته و در طول ۴۴ سال گذشته از هیچ تلاشی برای کمک به مردم دریغ نکرده است.

وی با اشاره به اجرای پویش نذر خون توسط سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان تصریح کرد: استان گیلان در حوزه فرآورده‌های خونی با کمبود‌هایی مواجه است لذا به این منظور کارمندان و بسجییان کارمند این استان با همکاری بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان پویش نذر خون را آغاز کرده است.

رنجبر اهدا خون را یکی از بزرگترین جهاد‌ها دانست و بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج در چهارمین مرحله از پویش نذر خون در سال جدیدکلیه بسیجیان به مدت هفت روز جهت اهدای خون به مراکز‌های انتقال خون شهرستان‌های استان مراجعه نمودند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان از حضور بیش از ۱۵۰ کارمندان اداره کل استان گیلان در چهارمین پویش نذر خون خبر داد و افزود: در این پویش ۱۵۳ نفر از کارمندان ادارات کل گیلان در این پویش شرکت کرده و با اهدا خون به بیماران نیازمند کمک کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار