مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

هفتم آذر فرصتی ارزنده برای تبیین نقش نیروی دریایی است

سردار «ملکی» گفت: هفتم آذر فرصتی ارزنده برای تبیین نقش‌آفرینی‌های حماسی دریادلان و مدافعان آب‌های سرزمینی در پهنه آب‌های بین‌المللی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۵۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱ - 28November 2022

هفتم آذر فرصتی ارزنده برای تبیین نقش نیروی دریایی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در ویژه برنامه بزرگداشت هفته بسیج که در نمازخانه استانداری مازندران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس استان و ۴۳ شهید دفاع از حرم با بیان اینکه ارزش‌های الهی، فرهنگ عاشورا، ولایت فقیه، حضور مردم بابصیرت و... ریشه‌های اصلی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: اتصال به این ریشه‌ها و حرکت در مسیر ولایت فقیه تمامی توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را با شکست مواجه خواهد کرد.

سردار ملکی با بیان اینکه تفکر بسیجی موجب شکست دشمنان انقلاب اسلامی شده، افزود: هفتم آذر، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که یادآور حماسه ماندگار و شگفت‌انگیز دریادلان این نیرو در تسخیر سکو‌های نفتی «البکر» و «الامیه» در آغازین ماه‌های جنگ جهانی تحمیلی هشت ساله در سال ۱۳۵۹ است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران از حماسه آفرینی نیروی دریایی در سال ۵۹ در عملیات غرورانگیز «مروارید» یاد کرد و گفت: هفتم آذر فرصتی ارزنده برای تبیین نقش‌آفرینی‌های حماسی دریادلان و مدافعان آب‌های سرزمینی در پهنه آب‌های بین‌المللی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد ملت ایران را جذب خود کند، ادامه داد: مردم ایران سه دسته اند عده‌ای به انقلاب ایمان دارند، عده‌ای هم به انقلاب عناد دارند و بخشی از ملت بی تفاوت هستند و می‌خواهند زندگی کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن به هر سه گروه ملت توجه دارد و درصدد یارکشی از هر سه طیف مردم است، افزود: در تمامی عرصه‌ها ایمان، قدرت، ولی فقیه و انسجام و وحدت ملت موجبات شکست دشمن را فراهم کرده است.

سردار ملکی ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار شهید زین‌العابدین (چنگیز) کیان‌مهر از شهدای جامعه کارگری شهرستان بهشهر که د ردوران دفاع مقدس از این شهید بعنوان چنگیز کردستان یاد می‌شده، گفت: در دوران دفاع مقدس کومله و دموکرات از نام این شهید والامقام می‌ترسیدند.

وی با اشاره به پیشینه کومله و جنایات که این گروه در کشور انجام داده اند، افزود: امروز متاسفانه جوانان بدون آگاهی از جنایات کومله‌ها ناخواسته در پی مرگ مهسا امینی با آشوبگران کومله همراهی کردند که زیبنده نیست.

سردار ملکی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تفکر بسیجی جنگ جهانی دفاع مقدس را مدیریت کرد، اظهار کرد: امروز نیز در جنگ ترکیبی تمسک به قرآن کریم، شناخت دشمن، بهره گیری از فرهنگ عاشورا و حرکت در مسیر تفکر بسیجی بهترین نسخه عملیاتی است.

وی از تفکر بسیجی بعنوان یادگار ارزشمند شهدای دفاع مقدس یاد کرد و گفت: دنیا پرستی و جاه طلبی شکست را همراه دارد زرمندگان دفاع مقدس به دلیل اینکه از دنیا فارغ بودند و یاد خدا در دلهایشان بود پیروز شدند.

سردار ملکی با بیان اینکه تفکر بسیجی و حزب الله توطئه‌های اسرائیل علیه لبنان را با شکست مواجه کرد، اذعان کرد: اگر امروز اقتدار حزب الله لبنان مقابل رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم به برکت تفکر بسیجی اندیشه مانا و یادگار امام راحل، است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار