معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد؛

ضرورت تحلیل وقایع روز کشور و استان در حوزه آسیب‌شناسی

«حسنی» گفت: با تحلیل وقایع روز کشور و استان و راهکار‌هایی که اعضا در حوزه آسیب شناسی دارند مورد بررسی اساتید مجرب قرار گرفته و به یک نتیجه مطلوبی خواهیم رسید.
کد خبر: ۵۵۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹ - 28November 2022

تحلیل وقایع روز کشور و استان در حوزه آسیب شناسیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام (امروز دوشنبه) در نشست هم اندیشی با اساتید دانشگاه‌های استان اظهار داشت: تحلیل وقایع روز کشور و استان و راهکار‌هایی که اعضا در حوزه آسیب شناسی در این زمینه وجود داشته تقویت و مورد بررسی اساتید مجرب قرار گرفته و به یک نتیجه مطلوبی خواهیم رسید.

حسنی در این نشست بیان داشت: در جلسه هم اندیشی دو مقوله مهم بحث راه اندازی افکار سنجی و بحث وقایع کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: با استفاده از نظرات و پیشنهادات اعضا در جهت تصمیم گیری درست در بحث راه اندازی افکار سنجی در استان و افرادی با ویژگی‌های و گرایش‌های تحصیلی مختلف معرفی و به عنوان پرسشگر در سطح استان انتخاب خواهند شد.

در این جلسه تعدادی از اساتید ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود مسائل مهمی در زمینه افکارسنجی مطرح و خواستار ادامه این جلسات و استفاده از نظرات اساتید در حوز‌های مختلف شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها