معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

تفکر بسیج از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی عبور کرده است

«سلگی» گفت: پیام بسیج جهان شمول است و تحت تاثیر انقلاب اسلامی این پیام از مرز‌های جغرافیایی ایران اسلامی عبور کرده است.
کد خبر: ۵۵۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱ - 28November 2022

تفکر بسیج از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی عبور کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «روح‌الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امروز در همایش نخبگان و کارگزاران بسیجی که در مجتمع اهل بیت (ع) ساری با حضور آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج و بیان اینکه امام خمینی(ره) بسیج را بنا نهاد تا انسان تراز انقلاب در این نهاد تربیت شود، اظهار داشت: پیام بسیج جهان شمول است و تحت تاثیر انقلاب اسلامی این پیام از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی عبور کرده است.

وی با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی خواب را از چشمان رژیم کودک‌کش اسرائیل ربوده است، افزود: اقتدار حزب الله لبنان به برکت این تفکر رقم خورده است.

سلگی به آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و با بیان اینکه مازندران رتبه یک تا سه طلاق را در کشور در اختیار دارد، گفت: سال گذشته ۶۹ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر شب اقامت در استان داشتیم درحالیکه از یک میلیون و ۲۰۰هزار ویلا در استان فقط ۱۹۰هزار ویلا در شهرستان نوشهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه سرانه فرهنگی استان با توجه به خیل عظیم گردشگران باید نسبت به سایر استان‌ها بیشتر باشد، بیان کرد: برای حفظ ریشه‌های تاریخی استان باید فعالیت شود.

سلگی با بیان اینکه طبقه متوسط شهری و مسئله لاقیدی موجبات تنزل عاطفه، دین مداری، افزایش سگ گردانی، طلاق و ... شده، ادامه داد: با مصرف بالای اینترنت گروه مرجع برای این طبقه سلبریتی‌ها هستند و اساسا سبک زندگی را آنها به جامعه منتقل  می کنند.

وی با بیان اینکه طی چهل سال آینده جمعیت مازندران به نصف خواهد رسید و با بحران هویتی هم مواجه ایم، اضافه کرد: در حوزه فرزندآوری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان طی شش ماه گذشته به زوج‌های نابارور تسهیلات اعطا شد.

این مسئول با بیان اینکه استان مازندران در حوزه مبارزه و مدیریت کرونا رتبه اول را در اختیار دارد،‌ گفت: ۵۶ منطقه آسیب در استان داریم که طی جلساتی نسبت به محرومیت‌زدایی در برخی از مناطق اقدام شده و در کشور در این بخش پیشتاز هستیم.

سلگی با بیان اینکه در بخش میزان ازدواج رتبه بیست و سوم و بحث طلاق رتبه سوم کشور و میزان زندانیان هم رتبه بیستم کشور را داریم، افزود: در بحث تهذب همبستگی حزبی به همبستگی ملی ترجیح پیدا می‌کند و شناسایی و جذب نخبگان و افراد کارآمد نیز مورد توجه این دسته اند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اغتشاشات اخیر در مازندران گفت: با مدیریت مسئولین امر و همراهی نیروها امنیتی، نظامی و سپاه کربلا با اغتشاشات به موقع برخورد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار