فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

پدافند هوایی هر روز در حال پیشرفت است/ شرایط فعلی پدافند هوایی با دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست

امیر سرتیپ صباحی‌فرد پدافند هوایی را هر روز در حال پیشرفت دانست و گفت: شرایط فعلی پدافند هوایی با دوران دفاع مقدس که هیچ، با دیروز هم قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۵۵۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴ - 28November 2022

پدافند هوایی هر روز در حال پیشرفت است/ شرایط فعلی پدافند هوایی با ۸ سال دفاع مقدس قابل مقایسه نیستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی در آیین غبارروبی گلزار شهدا در جمع کارکنان منطقه پدافندهوایی جنوب‌ غرب گفت: نقش پدافند هوایی در زمان جنگ نقش مهم و پررنگی بود و هیچ عملیاتی انجام نشد مگر اینکه با هماهنگی و زیر چتر پدافند هوایی بود.

امیر صباحی‌فرد ادامه داد: خاک منطقه خوزستان خاک مقدسی است که خون شهدای عزیز ما با آن آمیخته شده؛ هرگز نباید فراموش کنیم چه جانفشانی‌ها و چه از خود گذشتگی‌ها و چه ایثارگری‌هایی در این خاک مقدس انجام شده است.

وی افزود: این تعبیر رهبر انقلاب اسلامی است که استکبار جهانی از همان سال بعد از انقلاب در صدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و برای مقابله با این نظام نوپا به سراغ همسایه آن رفتند و به یک دیوانه به نام صدام متوسل شدند و تجهیزش کردند که سودای گرفتن ایران اسلامی و رسیدن به تهران را در سر داشتند؛ چرا نشد؟ آیا همه برمی‌گشت به تجهیزات ما؟ خیر. برمی‌گشت به از خود گذشتگی هم دلی و ایمانی که ملت شهیدپرور در آن ۸ سال دفاع مقدس از خود نشان دادند.

امیر صباحی فرد پدافند هوایی را هر روز در حال پیشرفت دانست و اظهار کرد: آن شرایط را ما پشت سر گذاشتیم و شرایط فعلی پدافند هوایی با ۸ سال دفاع مقدس که هیچ، با دیروز هم قابل مقایسه نیست. در یک ماه گذشته پیروزی قدرتمند و غرورآفرین در بحث باور ۳۷۳ را به رخ جهان کشیدیم؛ ایران حرف اول را در بحث تجهیزات صد در صد بومی در دنیا می‌زند. فوق‌العاده است که برد یک سامانه را به بالای ۳۰۰ کیلومتر برسانیم، یک یا دو کشور ادعا کرده‌اند که تجهیزاتی با این توان دارند و می‌توانند این کار را انجام دهند، ولی ما شلیک کردیم و در عمل توانایی خود را نشان دادیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: این راه ادامه دارد و متوقف نمی‌شود و نخواهد شد. ابرقدرت‌ها یکی پس از دیگری در حال افول هستند. البته که آمریکا ابرقدرت نیست، جنایتکار است. قتل و غارت و تجاوز و زورگویی در پرونده نامبارک آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی فراوان است. امیدوارم راهی که ملت ایران در پیش گرفته را پر قدرت ادامه دهیم و این پرچم مقدس را به دست مهدی موعود (ع) برسانیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها