فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

برای حفظ استقلال کشور راهی جز مقاومت نداریم

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه دشمنان در جریانات اخیر قصد بر هم زدن آرامش کشور را داشتند و یک جنگ ترکیبی علیه ما به راه انداختند، گفت: برای روی پای خود ایستادن و حفظ استقلال راهی جز مقاومت نداریم.
کد خبر: ۵۵۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵ - 29November 2022

برای روی پای خود ایستادن و حفظ استقلال راهی جز مقاومت نداریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، در ادامه بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب‌غرب، از گروه پدافند هوایی شهید جودکی اهواز بازدید کرد.

امیر صباحی‌فرد در این بازدید اظهار داشت: شرایط و وضعیت ما در مقطع کنونی و در طول این ۴۴ سال بعد از پیروزی انقلاب، طوری بوده که دشمنان ما و در رأس آنها، آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی کشور‌های منطقه مدام علیه ما توطئه‌چینی کرده‌اند؛ لذا وظیفه ماست که بیدار باشیم.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، کشوری که بخواهد روی پای خود بایستد، باید تاوان بدهد. اگر بخواهیم روی پای خود بایستیم و استقلال خود را حفظ کنیم، راهی جز مقاومت نداریم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه گفت: کشور ما در تمام زمینه‌ها خصوصاً زمینه‌های دفاعی، به پیشرفت‌های شگرفی دست یافته است.

امیر صباحی‌فرد خاطرنشان کرد: ما هشت‌ سال دفاع مقدس را در این منطقه سپری کرده‌ایم که وجب به وجب آن متبرک به خون شهداست.

وی بیان کرد: استکبار جهانی رو به افول است و برای حفظ قدرت خود اقداماتی را انجام می‌دهد و می‌خواهد به نظام جمهوری اسلامی ایران لطمه بزند. فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) فرمودند که ما به عنوان سرباز باید آمادگی شب‌حمله را داشته باشیم و نباید غفلت کنیم. همین آمادگی موجب می‌شود که دشمن شهامت تجاوز به این مرز و بوم را نداشته باشد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: دشمنان در جریانات اخیر قصد بر هم زدن آرامش کشور را داشتند و یک جنگ ترکیبی علیه ما به راه انداختند؛ اما ما نباید از کار اصلی‌مان که دفاع نفوذناپذیر از آسمان جمهوری اسلامی است، غفلت کنیم. ما اگر بخواهیم که مانع از صدمه زدن دشمنان به کشورمان شویم، باید در تمام زمینه‌ها قوی باشیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها