استاندار لرستان:

تفکر بسیجی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

«زیویار» گفت: بسیجیان با رشادت‌های خود در هشت سال دفاع مقدس گام اول انقلاب اسلامی را محکم برداشته و تهدید جنگ ظالمانه تحمیلی دنیا به ملت ایران به فرصتی در قالب استحکام و اقتدار ایران اسلامی مبدل کردند.
کد خبر: ۵۵۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳ - 29November 2022

تفکر بسیجی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از ایثارگران دستگاه‌های اجرایی لرستان در سخنانی، اظهار داشت: تفکر بسیجی تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند بسیجی و تفکر بسیجی علاوه بر اینکه در برابر تهدیدها ایستادگی می‌کند بلکه آنها را به فرصت تبدیل می‌کند.

وی عنوان کرد: بسیجیان با رشادت‌های خود در هشت سال دفاع مقدس گام اول انقلاب اسلامی را محکم برداشته و تهدید جنگ ظالمانه تحمیلی دنیا به ملت ایران به فرصتی در قالب استحکام و اقتدار ایران اسلامی مبدل کردند.

استاندار لرستان تصریح کرد: تفکر بسیجی و تشکیل ساختار بسیج از ابتکارات بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که ایشان با این اقدام خود فصل جدیدی را در مبانی سیاسی جهان به وجود آورد.

زیویار با بیان اینکه دفتر تشکیل بسیج را همه مجاهدان راه خدا از ابتدا تا به امروز تاریخ اسلام امضا کردند، ادامه داد: وی تصریح کرد: هر کس با خدا معامله کرده و برای خدمت به خلق خدا حرکت کند مفتخر به پوشیدن لباس بسیج است.

استاندار لرستان، گفت: بسیجی شب و روز نمی‌شناسد و هر جا تهدیدی طبیعی و یا غیر طبیعی کشور و ملت را در تنگنا قرار دهد حاضر است.

زیویار با اشاره به مجاهدت‌های بسیجیان در دفاع از حرم اهل (ع) در خاک کشور سوریه، عنوان کرد: بسیجیان گام اول و دوم رزم را در خارج از کشور الگوسازی کردند.

وی، همچنین در خصوص فلسفه بسیج، اظهار کرد: بسیجی صرفاً کار نظامی انجام نمی‌دهد و ممکن است در برابر هر تهدیدی از جمله سیل، زلزله و حتی تهدیدهای نرم افزاری و رسانه‌ای آستین را بالا زده و ایستادگی کند.

استاندار لرستان، افزود: مصداق این موضوع را در فتنه‌های اخیر که در کشور روی داد کاملاً مشخص است.

زیویار در ادامه فتنه جویی ها و توطئه‌های اخیر را به یک جنگ جهانی بر علیه ملت ایران تعبیر کرد و گفت: در این فتنه چند ده کشور در مقابل ملت ایران قرار گرفتند و با تشویش اذهان به قصد اشاعه بدبینی و نومیدی در بین عموم برآمدند.

وی  با بیان اینکه این بار باز هم بسیجیان بودند که در کنار عوامل زحمت کش انتظامی از امنیت مردم دفاع کردند، استاندار لرستان تأکید کرد: هر زمان این لشگر مخلص خدا مقتدرانه ابراز وجود کرد دشمن وادار به عقب نشینی شد.

زیویار در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب و انتظارات مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب در طول سه دهه با درایت، الگوها و مبانی انقلاب را به خوبی به نقاط مختلف دنیا معرفی کردند.

وی افزود: ایشان در گام دوم تربیت نسل آینده را در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به همه ما تکلیف فرمودند.

استاندار لرستان تأکید کرد: نسل آینده کشور سرمایه‌ها و داشته‌های ما هستند که باید به نحو احسن در این مسیر قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار