فرمانده نیروی زمینی ارتش:

طرح‌های «لبیک» تضمین‌کننده تحول چشمگیر در مقابله با جنگ‌های مدرن دشمنان هستند

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه طرح‌های لبیک نزاجا در ارتقای آمادگی رزمی و روحی کارکنان نیروی زمینی ارتش نقش اساسی و مؤثری دارند، گفت: طرح‌های لبیک، تضمین‌کننده تحول چشمگیر در مقابله با جنگ‌های مدرن دشمنان محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴ - 29November 2022

طرح‌های «لبیک» تضمین‌کننده تحول چشمگیر در مقابله با جنگ‌های مدرن دشمنان هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در سومین همایش تجلیل از معاونان، فرماندهان و متولیان برتر طرح‌های لبیک نزاجا که به‌صورت دورسخنی (ویدئوکنفرانس) و همزمان در سطح کلیه قرارگاه‌ها و اراشد نظامی در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، ایشان را الگوی مناسب برای بانوان جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت: حضرت زینب (س)، در موضوع ولایتمداری و ولایت‌محوری نظیر ندارند و صبر ایشان نیز ریشه در بصیرت داشت؛ چرا که حضرت زینب (س) با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات، از آرمان‌های خود دست بر نداشت.

امیر حیدری افزود: پرستاری و همراهی حضرت زینب (س) از امام حسین (ع) و روایت‌گری بی‌بدیل ایشان از واقعه کربلا، نشان از پیروی از صراط مستقیم دارد که همان سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) است. اکنون ما وظیفه داریم که با پیروی از اعمال این حضرت، ولایت فقیه را که نماد عینی و مجسم صراط مستقیم است، یاری کنیم.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که بسیج را لشکر مخلص خدا دانستند، اظهار کرد: بسیج با تمام اخلاص پای کار است و تکیه‌گاه محکم نظام محسوب می‌شود. بسیج یعنی آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار که در همه عرصه‌ها احساس مسئولیت می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: امروز به این افتخار دست یافته‌ایم که در کوی‌های سازمانی نیروی زمینی ارتش، قدرتمندترین پایگاه‌های بسیج تشکیل شده و این موضوع در تمامی قرارگاه‌های این نیرو قابل مشاهده است.

امیر حیدری با تأکید بر اهمیت نقش طرح‌های لبیک نزاجا در ارتقای آمادگی رزمی و روحی کارکنان نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: این طرح‌ها به گونه‌ای تنظیم شده که فرماندهان در سه نقش رهبر، پدر و فرمانده برای کارکنان خود باشند و با انجام این طرح‌ها، هیچ خلأ و کمبودی در مسیر موفقیت مأموریت‌ها به وجود نمی‌آید؛ چراکه این طرح‌ها، تضمین‌کننده تحول چشمگیر در مقابله با جنگ‌های مدرن دشمنان محسوب می‌شوند.

فرمانده نزاجا در پایان با بیان این که طرح‌های لبیک، ریل‌گذاری مناسبی در دستیابی نیروی زمینی ارتش به اهداف توسعه‌محور است، خاطر نشان کرد: در طرح‌های لبیک، تغییرات ماهوی در ساختار نیروی زمینی ارتش ایجاد شده و با تغییر در ساختار تسلیحات، به دورزنی، نقطه‌زنی، هوشمند بودن و قابلیت شبکه‌سازی آن‌ها رسیده‌ایم؛ به گونه‌ای که امروز نیروی زمینی ارتش، پهپاد‌هایی با برد دو هزار کیلومتر تولید می‌کند و در حوزه پهپاد، موشک، جنگال و موشک‌های ضد زره نیز پیشرفت‌های زیادی داشته است.

این مراسم با تقدیر از ۳۱۳ نفر از معاونان، فرماندهان و متولیان برتر طرح‌های لبیک در حوزه‌های مختلف برگزار شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها