مراسم بزرگداشت سالروز عملیات طریق القدس در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالروز عملیات طریق القدس در سالن همایش ایثار موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ - 30November 2022

مراسم بزرگداشت سالروز عملیات طریق القدس در قم برگراز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت سالروز عملیات طریق القدس و حماسه آزادسازی شهر بستان شب گذشته با حضور رزمندگان نقش آفرین در این عملیات، در سالن همایش ایثار موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.

در ابتدای این همایش، سید مهدی رضویان مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این سازمان ارائه کرد.

در ادامه، سردار حسن بیگی از فرماندهان عملیات طریق القدس خاطراتی را از نحوه اجرای این عملیات و حماسه رزمندگان لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) بیان کرد.

همچنین منصور حاتمی‌راد استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی، در سخنانی به تحلیل عملیات آزادسازی بستان، نحوه مجروحیت سردار سلیمانی در این عملیات و مباحثی پیرامون اغتشاشات اخیر و منفعت‌هایی که از حیث شناسایی نیرو‌های نفوذی برای نظام داشته است، پرداخت.

پخش مستند‌هایی از عملیات طریق القدس از برنامه‌های اجرا شده در مراسم بود، در پایان از سند هویتی جانباز شهید جواد فرحی یزدی از رزمندگان قمی حاضر در این عملیات با حضور منوچهر تیموری مدیر کل ثبت احوال استان قم رونمایی شد.

در همایش فوق، سردار محمد‌تقی امیدوار مهاجر دبیر مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد، سردار محمدباقر نیکخواه بهرامی عضو مجمع پیشکسوتان سوسنگرد و حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری‌فرد رئیس مجمع پیشکسوتان سوسنگرد حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار