وزیر دفاع یمن: نبرد آینده قتلگاه متجاوزان خواهد بود

رئیس ستاد مشترک ارتش یمن گفت: اگر دشمن از فرصت‌ها برای برقراری صلح استفاده نکند نبرد آینده برای آن‌ها در زمین، دریا و خشکی قتلگاه خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ - 30November 2022

نبرد آینده ما با دشمنان یمن قتلگاه متجاوزان خواهد بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع و «محمد عبدالکریم الغماری» رئیس ستاد مشترک ارتش دولت نجات ملی یمن اظهار داشتند: اگر دشمن از فرصت‌ها برای برقراری صلح استفاده نکند، نبرد آینده قتلگاه متجاوزان در زمین، دریا و آسمان خواهد بود.

وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش یمن پیام تبریکی را به مناسبت پنجاه و پنجمین سالروز استقلال این کشور به عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن ارسال کردند.

در این پیام آمده است: اگر دشمن از این فرصت به منظور ایجاد راهکار برای برون رفت از بحران و پرداخت حقوق کارکنان و پایان دادن به محاصره و خروج یمن از جنگ بیهوده تحت حمایت آمریکا استفاده نکند، نبرد آینده قتلگاه متجاوزان خواهد بود و دشمن باید بین راه نجات و راه منتهی به سرنوشت قطعی خود یکی را انتخاب کند.

این پیام می‌افزاید: هرگونه تلاش دشمن برای القای اینکه اوضاع در آب‌های منطقه‌ای و بین المللی ما ناایمن است تا از این طریق بتواند برای اشغال خاک و جزایر ما بهانه بتراشد و جای پایی برای رژیم صهیونیستی در جزایر و سواحل ما ایجاد کند، به شکست خواهد انجامید چرا که یمن امروز یمن قبل نیست.

وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش دولت نجات ملی یمن در صنعا، همچنین بر آمادگی بالای نیرو‌های مسلح برای صیانت از مرز‌ها و ثروت‌ها و آب‌های منطقه‌ای و تامین امنیت بازرگانی و کشتیرانی در آب‌های بین المللی تاکید کردند.

در پایان این پیام آمده است که نیرو‌های مسلح یمن در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و برای اجرای تمام ماموریت‌های محوله تا زمان پیروزی ملت یمن اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار