مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت ورود خواهران شهدا در عرصه روایتگری/ روایتگری، مهم‌ترین بخش جهاد تبیین

حجت‌الاسلام و المسلمین در آیین گردهمایی ۲۰۰ خواهر شهید سراسر کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: روایتگری امروز مهمترین بخش جهاد تبیین است. امروز بیش از هر زمان دیگر ضروری است، خواهران شهدا در عرصه روایتگری ورود پیدا کنند و در بصیرت‌افزایی ایفای نقش داشته باشند.
کد خبر: ۵۵۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ - 30November 2022

ضرورت ورود خواهران شهدا در عرصه روایتگری/ روایتگری، مهم‌ترین بخش جهاد تبیینبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در راستای جهاد تبیین گردهمایی ۲۰۰ تن از خواهران شهدای مدافع امنیت، مدافع حرم،  زینبیون، فاطمیون و حیدریون از سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «مهدی حسن‌زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ضمن خیر مقدم به خواهران شهدا اظهار داشت: روایتگری امروز مهمترین بخش جهاد تبیین است. امروز بیش از هر زمان دیگر ضروری است، خواهران شهدا در عرصه روایتگری ورود پیدا کنند و در بصیرت‌افزایی ایفای نقش داشته باشند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی عرصه فعالیت برای زنان را باز کرده است و بانوان در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی و هنری و ... خوش درخشیده‌اند. تربیت فرزند بزرگترین و مهمترین وظیفه یک مادر است، هر بانوی ایرانی باید جنایت‌های کشور‌های مزدور را برای فرزندان خود روایت کند.  

میهمان ویژه این مراسم خواهر شهید عیادنیک انتفاضه شعبانیه عراق (قیام مردم عراق علیه حکومت صدام حسین) است که در خصوص اتحاد خواهران شهدا و زنده نگهداشتن یاد شهیدان تأکید کرد.

در این اردوی سه روزه که از دوشنبه هفتم آذر آغاز شده و تا چهارشنبه نهم آذر ادامه خواهد داشت، ۲۰۰ نفر از خواهران شهدا شرکت کردند که دوره‌های آموزشی با حضور استاد «عباس بابایی» و «حجت‌الاسلام سید محمدحسین راجی» در حال برگزاری است.

گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار