فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نیروی هوایی ارتش به خودکفایی رسیده است

امیر سرتیپ «واحدی» گفت: نیروی هوایی ارتش با اتکا به جوانان دانشمند خود و صنعت هوایی کشور در برطرف ساختن مشکلات و نیازهای این نیرو به خودکفایی رسیده است و این امر را مدیون‌ فرمانده معظم کل قوا هستیم که دستور تشکیل جهاد خودکفایی را در اين نیروی الهی صادر کردند.
کد خبر: ۵۵۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ - 01December 2022

نیروی هوایی ارتش به خودکفایی رسیده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع اساتید فرماندهان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش با اتکا به جوانان دانشمند خود و صنعت هوایی کشور در برطرف ساختن مشکلات و نیازهای این نیرو به خودکفایی رسیده است و این امر را مدیون‌ فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) هستیم که دستور تشکیل جهاد خودکفایی را در اين نیروی الهی صادر کردند. در حکم انتصاب اینجانب نیز ساخت نیروی هوایی دانشمند مورد تاکید ایشان است.

امیر «واحدی» خطاب به دانشجویان و آینده‌سازان نیروی هوایی ارتش، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون هزاران شهید، شرایط جهت پیمودن قله‌های پیشرفت در زمینه‌های پژوهشی، تحقیقاتی و همچنین علمی مهیاست و تنها نیاز به همتی راسخ برای تحقق اهداف والای انقلاب جهت سربلندی ایران اسلامی را دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: امروز نیروی هوایی ارتش با تکیه بر جوانانی متعهد، متخصص و ولایتمدار، مقتدرانه آماده حراست از تمامیت ارضی ایران اسلامی است و همین موضوع موجب هراس دشمن از توانمندی‌های ایران اسلامی در تمامی حوزه‌ها شده است.

در پایان این مراسم از کارکنان نمونه دانشگاه هوایی تقدیر شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار