جهاد اسلامی: مهار مقاومت در کرانه‌ باختری توهم است

احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: تا زمانی که اشغالگری از سوی رژیم صهیونیستی ادامه داشته باشد، جهاد و مبارزه ادامه خواهد داشت و این وصیت شهدای ماست.
کد خبر: ۵۵۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ - 02December 2022

جهاد اسلامی مهار مقاومت در کرانه‌باختری را توهم دانستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با شبکه المسیره اظهار داشت: تا زمانی که اشغالگری از سوی رژیم صهیونیستی ادامه داشته باشد، جهاد و مبارزه ادامه خواهد داشت و این وصیت شهدای فلسطینی به ویژه دو شهید امروز «محمد السعدی» و «نعیم الزبیدی» است.

المدلل افزود: دشمن صهیونیستی فکر می‌کند زمانی که یکی از فرماندهان ما را ترور می‌کند، مقاومت را پایان می‌دهد، این در حالی است که آن‌ها در توهم بسر می‌برند، چون با شهادت فلسطینی‌ها شعله‌های انتقام بیش از گذشته زبانه می‌کشد.

عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی که امروز در جنین برگزار شد، ادامه داد: با هر اقدامی در زمینه ترور مبارزان مقاومت از سوی رژیم صهیونیستی، شاهد هستیم که مردم حول مقاومت به طور یکپارچه قرار گرفته و از آن حمایت بیشتری می‌کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: کرانه باختری و قدس در مرکز پروژه ملی فلسطینیان قرار دارد و با توجه به اهمیت منطقه کرانه باختری، رژیم صهیونیستی سعی دارد مقاومت در این منطقه را خاموش سازد که البته در تحقق این هدف شکست خواهند خورد.

بامداد امروز پنج شنبه همزمان با یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین (شمال کرانه باختری) مبارزان مقاومت وارد درگیری مسلحانه با آن‌ها شدند. در پی این درگیری‌های شدید «محمد ایمن السعدی» (۲۶ ساله) از فرماندهان گردان جنین و «نعیم جمال زبیدی» (۲۷ ساله) از اعضای این گردان به شهادت رسیدند.

بنابر اعلام منابع فلسطینی تنها در ۷۲ ساعت اخیر، رژیم صهیونیستی ۹ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها