قاری ممتاز مازندرانی تاکید کرد؛

لزوم انسجام دستگاه‌های متولی برای ترویج آموزه‌های قرآنی

«تقی‌پور» بر لزوم انسجام دستگاه‌های متولی برای ترویج آموزه‌های قرآنی تاکید کرد.
کد خبر: ۵۵۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ - 02December 2022

لزوم انسجام دستگاه‌های متولی برای ترویج آموزه‌های قرآنیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عادل تقی‌پور» قاری ۲۸ ساله محمودآبادی یکی از هفت قاری ممتاز مازندرانی که در هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان به قرائت آیات آسمانی پرداخت امروز در آئین اختتامیه این جشنواره در جمع خبرتگاران اظهار داشت: دستگاه‌های متولی باید با قرار گرفتن در کنار یکدیگر و اجرای ایده‌های نو موجبات حضور بیشتر نسل جوان در عرصه قرآن را فراهم کنند.

وی افزود: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بوده و خوشبختانه بر سطح کیفی مسابقات هر ساله افزوده می‌شود.

این قاری ممتاز مازندرانی با بیان اینکه انس با قرآن همواره با برکت است، بیان کرد: هنگام مشکلات زندگی، قرآن را باز کنید، چند آیه‌ای بخوانید و سپس از خداوند طلب گشایش کنید و این راهی است که بنده از آن پاسخ گرفته‌ام.

تقی‌پور که قرائت قرآن کریم را از سن ۱۰ سالگی آغاز کرده است، در پاسخ به این سوال که اگر بخواهید یک آیه از قرآن را به ما هدیه دهید کدام آیه را انتخاب می‌کنید؟ متذکر شد: بنظرم اگر هر انسان مسلمانی این آیه از سوره علق که خداوند متعال می‌فرماید: «علم یعلم به ان‌الله یری. آیا نمی‌دانید که خداوند شما را می‌بیند؟» را همواره به یاد داشته باشد او را از بسیاری از خطرات، گناهان و آسیب‌ها به دور خواهد داشت.

اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی مازندران به میزبانی شهرستان قائمشهر و در مصلی جمعه این شهر در حال برگزاری است. در این مراسم ۷ قاری ممتاز استان، تلاوت‌های خود را قرائت می‌کنند و از میان قاریان، ٣ نفر به عنوان برگزیده به جشنواره کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار