امام جمعه کرمانشاه:

تفکر بسیجی یک ایران مقتدر را ساخته است

آیت‌الله «علما» گفت: امروز تفکر بسیجی، تفکر حاج قاسم، تفکر سپاه، ارتش و نیروی انتظامی یک ایران مقتدر را ساخته است که باید در حفظ و نگهداری از آن مراقبت کنیم.
کد خبر: ۵۵۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ - 02December 2022

تفکر بسیجی یک ایران مقتدر را ساخته است و باید از آن مراقبت کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه دشمن به دنبال ناآگاه کردن جوانان کشور است ودر این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند، اظهار داشت: باوجود اینکه همه ما میدانیم جوانان ما باید ازدواج کنند و مسکن و اشتغال هم نیاز دارند که امروز با سختی مواجه است اما این جوانان باید بسیار مراقب نقشه های دشمن باشند و اعمال گذشته دشمنان را ببینند که در کشورهای مختلف چه بلایی سر مردم آنها آوردند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان و خصوصا آمریکا به دنبال ادامه اغتشاشات و درگیری در کشور هستند، گفت: همه دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم در مقابل این دسیسه دشمن آگاه باشند و خلاف بصیرت عمل نکنند.

آیت الله علما با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان هم گفت : همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن به وسیله تفکر بسیجی شکست خورده است و امروز تفکر بسیجی، تفکر حاج قاسم، تفکر سپاه، ارتش و نیروی انتظامی یک ایران مقتدر را ساخته است که باید در حفظ و نگهداری از آن مراقبت کنیم.

وی بسیج را یک تفکر، فرهنگ و گفتمان دانست و در ادامه بیان داشت: وقتی امام راحل ۴۰ سال پیش از تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی صحبت می کرد، چنین روزهایی را می دید چرا که امروز دشمن به دنبال دروغ سازی و وارونه جلوه دادن حقیقت است تا بتواند بر مغزها مسلط شود و بسیج میتواند در مقابل این دسیسه ها مقابله کند.

خطیب جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه صدای ملت صدای رسایی است و جهان باید این صدا را بشنود گفت: ببینید مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و یا تشییع جنازه مدافعان امنیتی و یا در مراسم تشییع حاج قاسم چیکار کردند و دشمن باید این حضور معنادار مردم را ببیند و بداند که نقشه هایشان در ایران اسلامی محکوم به شکست است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها