فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) نزسا:

حرکت شهدا در امتداد راه ائمه اطهار (ع) و صالحان است

سرهنگ «علی‌نژاد» گفت: انسان‌های بزرگ بسیاری از جمله ائمه اطهار (ع) و صالحان، جان خود را در راه دفاع از دین خدا تقدیم کرده‌اند تا این مکتب الهی را زنده نگه دارند و شهدای گرانقدر ما نیز با تأسی از ائمه اطهار (ع) و صالحان، جان گران‌بهای خود را فدا کردند. 
کد خبر: ۵۵۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹ - 02December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ پاسدار «جهانگیر علی‌نژاد» فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه عصر امروز (جمعه) در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت رزمنده مدافع حرم «صمد فاتح‌نژاد» با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم فرموده که شهدای عزیز در نزد من متنعم و مورد رحمت هستند، اظهار داشت: شهیدان مشمول عالی‌ترین درجات رحمت در نزد خدا هستند و نیازی به طلب رحمت از سوی ما ندارند و به همین دلیل یادواره‌های شهدا، مراسم ترحیم نیستند بلکه این ما هستیم که با حضور در این مجالس، به دنبال آنیم که این عزیزان دستمان را بگیرند. 

وی افزود: خداوند در روز غدیر به پیامبر اکرم (ص) ابلاغ نمود که این آخرین شیوه و روش زندگی است که خیر و صلاح بشر در عمل به آن است و او را به سعادت می‌رساند. از آن هنگام تاکنون انسان‌های بزرگ بسیاری از جمله ائمه اطهار (ع) و صالحان، جان خود را در این راه تقدیم کرده‌اند تا این مکتب الهی را زنده نگه دارند و شهدای گرانقدر ما نیز با تأسی از ائمه اطهار (ع) و صالحان، جان گران‌بهای خود را فدا کردند. 

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) نزسا با اشاره به تلاش دشمنان در جهت ایجاد آشوب و ناامن‌سازی کشور تاکید کرد: تیپ مکانیزه امام زمان (عج) از زمان تأسیسش در دوران دفاع مقدس همواره در خط مقدم دفاع از این انقلاب بوده و آماده جانفشانی است.

وی ادامه داد: رزمندگان این تیپ تا آخرین قطره خون و واپسین نفس‌ در کنار سایر مجموعه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، آماده‌اند تا همچون شهید «فاتح‌نژاد» جان خود برای این انقلاب را فدا کنند.‌

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها