فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد؛

کشف و ضبط ۹۳ قبضه سلاح غیر مجاز در خوزستان

سردار صالحی از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز به مدت ۴ روز در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۶۵ نفر دستگیر و ۹۳ قبضه سلاح غیر مجاز و همچنین ۷۷۰ عدد فشنگ کشف شد.
کد خبر: ۵۵۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ - 03December 2022

کشف و ضبط ۹۳ قبضه سلاح غیر مجاز در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سید محمد صالحی» فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری ۳ نفر عضو باند قاچاق سلاح و مهمات در عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با هوشیاری، تلاش شبانه‌روزی و اشراف کامل اطلاعاتی از فعالیت ۳ نفر عضو باند قاچاق سلاح که با ارتباط‌‍‌گیری با قاچاقچیان یکی از کشور‌های همسایه اقدام به ورود محموله سلاح و مهمات به داخل استان می‌کردند، مطلع شدند.

سردار صالحی به اهمیت و حساسیت این برهه زمانی و احتمال بهره گیری از اینگونه سلاح‌ها برای اهداف ضد امنیتی اشاره کرد و افزود: قاچاقچیان مزبور محموله سلاح را جهت توزیع در سطح استان به شهرستان آبادان منتقل کردند که ماموران پلیس با تسلط اطلاعاتی قبل از هرگونه اقدام بلافاصله مخفیگاه و محل دپوی محموله‌ها را با همکاری رده همنام خود در شهرستان آبادان شناسایی و طی یک عملیات مقتدرانه زیر ضربه قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این عملیات مقتدرانه ۹ قبضه سلاح شامل ۷ قبضه سلاح کلاشینکف و ۲ قبضه شکاری کشف شد.

وی در ادامه از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز به مدت ۴ روز در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۶۵ نفر دستگیر و ۹۳ قبضه سلاح غیر مجاز و همچنین ۷۷۰ عدد فشنگ کشف شد.

سردار صالحی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی، بیان داشت: امنیت خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن امنیت مردم را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار