رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین:

شهرک‌سازی اسرائیل مانند سرطان در حال رشد است

محمود عباس گفت: شهرک‌سازی اسرائیل مانند سرطان در حال رشد است و شهرک‌نشینان تروریست، تباهی به بار می‌آورند.
کد خبر: ۵۵۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴ - 04December 2022

شهرک سازی اسرائیل مانند سرطان در حال رشد استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از آناتولی، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار داشت: فلسطینیان تسلیم نمی‌شوند و به ایستادگی ادامه می‌دهند و با گسترش مقاومت مردمی مسالمت‌آمیز و تحرک گسترده در سطح بین‌المللی به اقدامات خصمانه اسرائیل پاسخ می‌دهند.

عباس افزود: همه دوستداران صلح و عدل در کنار فلسطینیان خواهند بود. این، اسرائیل را وادار خواهد کرد که به اشغالگری خود پایان دهد و در برابر جرایم خود پاسخ‌گو شود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر اهمیت قدرت نرم در حمایت از حق و عدالت و صلح و حمایت از ملت فلسطین که خواستار صلح فراگیر و عادلانه است، تأکید کرد و گفت که اسرائیل هر لحظه به حقوق ملت فلسطین دست‌درازی می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: شهرک‌سازی اسرائیل مانند سرطان در حال رشد است و شهرک‌نشینان تروریست، تباهی به بار می‌آورند؛ نظامیان اسرائیلی دست به کشتار می‌زنند، حتی جنازه ده‌ها فلسطینی را نزد خود نگه می‌دارند و تحویل نمی‌دهند، خانه‌ها را تخریب می‌کنند و اموال مردم فلسطین را مصادره و آنان را از حق بهره‌برداری از منابع طبیعی‌شان محروم می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار