کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

افشای برنامه‌های سرویس‌های جاسوسی غربی هدف اصلی جهاد تبیین/ دشمن درصدد تجزیه ایران است

ترقی گفت: پشت‌پرده اهدف سرویس‌های جاسوسی دشمن تجزیه ایران که وظیفه اصلی ما در جهاد تبیین روشن کردن این سناریوی خطرناک برای مردم است.
کد خبر: ۵۵۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۹ - 05December 2022

افشای پشت‌پرده سرویس‌های جاسوسی غربی هدف اصلی جهاد تبیین/ دشمن درصدد تجزیه ایران است«حمیدرضا ترقی» کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس با اشاره به لزوم توجه به مصادیق جهاد تبیین اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند راهبرد اصلی دشمن در جنگ ترکیبی دروغ‌پردازی و وارونه جلوه دادن پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشور است، درواقع دشمن آمریکایی صهیونیستی درصدد است تا با سیاه‌نمایی امید و نشاط را از جامعه ایران بگیرد.

ترقی با بیان اینکه ایجاد بی اعتمادی بین مردم و نظام اسلامی یکی از اهداف اصلی دشمن است، گفت: امپراطوری رسانه‌ای دشمن مسائلی را به خرد جامعه ما می‌دهد که با واقعیت هیچگونه تطابقی ندارد. به طور مثال در طول ۶۰ الی ۷۰ روز گذشته که ما شاهد حجم وسیعی از دروغ‌های گسترده رسانه‌های معاند بودیم، کشته‌سازی افرادی که به طور طبیعی فوت شدند یا خودکشی کردند منتسب به نظام شد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: مصادیق جهاد تبیین با توجه به شیوه لجن‌پراکنی دشمن کاملا مشخص است و ما در درجه اول باید به افشای دروغ‌های دشمن بپردازیم، سپس اجازه ندهیم که مسائل فرعی که دشمن آن‌ها را به جای مسائل اصلی منعکس می‌کند اذهان عمومی جامعه را منحرف کند، به طور مثال دشمن دلیل اعتراضات را مرگ مرحومه مهسا امینی یا موضوعات اقتصادی بیان می‌کند در حالی که اینگونه نیست.

وی افزود: هدف اصلی دشمن از بزرگ‌نمایی مسائل فرعی به جای مسائل اصلی پنهان ماندن پشت‌پرده اهداف و برنامه‌های سرویس‌های جاسوسی است که درصدد تجزیه و نابودی ایران هستند، قطعا ما وظیفه داریم در جهاد تبیین این پشت‌پرده‌ها را برای مردم روشن کنیم، البته مردم عزیز هم نباید سطحی به موضوعات و وقایع نگاه کنند و تصورشان این باشد که اعتراضات اقتصادی عامل این نوع تحرکات است.

ترقی ادامه داد: اکثر کسانی که دستگیر شده‌اند از اقشار متمول و ثروتمند جامعه هستند، به طور مثال یکی از دستگیر شدگان پزشکی بود که حداقل در ماه پنجاه یا شصت میلیون درآمد داشت که دست به جنایاتی زده بود که به مخیله منافقین و داعش هم نمی‌رسد، بنابراین منشا اغتشاشات اخیر مشکلات اقتصادی نیست.

انتهای پیام/ ۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار