شهردار مشهد:

نقش‌آفرینی جامعه زنان ضامن پیشرفت ایران است

«ارجائی» گفت: اگر بانوان ایران اسلامی با آمادگی و انگیزه بالا در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنند، کشور بیش از گذشته پیشرفت خواهد کرد.
کد خبر: ۵۵۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴ - 05December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سید عبدالله ارجائی» شهردار مشهد امروز در جمع بانوان بسیجی فعال پایگاه شهید اعلمی شهرداری مشهد اظهار داشت: زنان در جامعه به دو دلیل مؤثرتر هستند چراکه در گام اول خود فعال هستند و در گام دوم می‌توانند مردان جامعه را، هم به کار تشویق و هم از فعالیت منع کنند.

وی با اشاره به فرمایشات امام‌ خمینی (ره) مبنی بر نقش بانوان در جامعه گفت: از مجموعه بیانات امام خمینی (ره) به‌دست می‌آید که اگر بانوان آماده و باانگیزه در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنند، کشور بیش از گذشته پیشرفت خواهد کرد و اگر این مهم محقق نشود، کشور دچار چالش می‌شود.

شهردار مشهد با بیان اینکه همانگونه که تاکنون نقش خود را به خوبی ایفا کردید ثابت قدم و استوار بمانید، گفت: شهرداری نهاد خدماتی است که لبه مماس با مردم در شهرداری از نظر تنوع، گستردگی و کثرت خدمات نسبت به دستگاه‌های مشابه بیشتر است.

ارجائی افزود: اگر وظایف خود را در شهرداری به‌خوبی انجام دهید ظرفیتی عظیم برای تولید سرمایه اجتماعی نظام ایجاد می‌شود.

وی بیان داشت: مشهد شهر امام رضا (ع) است و برداشت بسیاری از زائران خارجی از ایران، شرایط مشهد و خدمات‌دهی در این شهر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها