برگزاری دوره آموزشی دفاع مقدس در اردبیل

دوره آموزشی آشنایی با دفاع مقدس ویژه کارکنان و سربازان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳ - 06December 2022

برگزاری دوره آموزشی دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، دوره آموزشی آشنایی با دفاع مقدس ویژه کارکنان و سربازان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

این دوره آموزشی که با تدریس «هوشنگ عبدی» از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس و مقاومت و استاد درس آشنایی با دفاع مقدس استان در هشت جلسه 90 دقیقه‌ای و با حضور حداکثری کارکنان و سربازان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، علل رخداد جنگ تحمیلی عراق بعثی علیه ایران، سره اخلاقی و عملی شهدا، شرح توصیفی عملیات ها و علل پیروزی و یا عدم پیروزی رزمندگان و... مورد تبیین و بحث و بررسی قرار گرفت.

عبدی در این دوره آموزشی اظهار داشت: رزمندگان اسلام بر خلاف تبلیغات سوء رسانه های معاند، در رزم خود با دشمن تا بن دندان مسلح، به صورت اصولی و علمی و با آگاهی کامل دفاع کردند و شگفتی آفرین شدند. 

وی گفت: روحیه بالای جهاد و مقاومت در سطح کشور های منطقه و به ویژه محور و جبهه مقاومت، برگرفته از چشمه جوشان معارف دفاع مقدس است و این دوره هشت ساله افتخار ابدی برای هر ایرانی بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار