مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

جهاد در جبهه روشنگری راه پیروزی بر تهاجم دشمنان است

حجت‌الاسلام «نجفقلی‌زاده سرایی» با اشاره به هجمه‌های همه جانبه دشمنان گفت: ایستادگی و پیروزی در برابر این تهاجم جز با جهاد در جبهه بصیرت‌دهی و روشنگری حاصل نخواهد شد.
کد خبر: ۵۵۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ - 06December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز (سه‌شنبه) در همایش بصیرتی و روشنگری طلاب، روحانیون و ائمه جماعات مساجد در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه میانه اظهار داشت: ایجاد شبهه، تردید و شکستن عوامل اقتدار انقلاب مهم‌ترین راهبردهای آمریکا و استکبار برای نابودی انقلاب است و پاسخگویی به شبهات به دور از احساسات و افراط و تفریط، نقش اساسی در شکستن این راهبرد دشمن دارد.

وی با گلایه از اینکه امروز مدارس و دانشگاه‌ها با ادبیات و آموزه‌های دفاع مقدس فاصله دارند، خواستار ارتباط قوی طلاب و روحانوین با جوانان و نوجوانان شد و افزود: طلاب سرباز نظام و انقلابند و باید به دور از عناوین و القاب و خود شیفتگی در هر پست و مقامی وارد عرصه جهاد تبیین و بصیرت‌دهی دینی و انقلابی شوند.

‌نجفقلی‌زاده سرایی کسب بصیرت دینی و اسلامی را یک ضرورت دانست و یادآور شد: دشمن به خوبی فهمیده است که تنها عامل بیداری و حرکت‌دهی به آزادی‌خواهان جهان، گسترش تفکر شیعه و فرهنگ اربعین و عاشوراست و اگر بتواند روحانیون را به حاشیه ببرد، نظام و انقلاب اسلامی به حاشیه خواهد رفت.

وی ادامه داد: امروز دشمن درصدد ضربه زدن به نظام، بدنام کردن و به انزوا کشاندن روحانیت با جبهه‌بندی و تقسیم روحانیون به حکومتی و غیرحکومتی است لذا باید آگاه باشیم که طلبه در هر لباس و مقامی که باشد، متعلق به نظام و انقلاب است و تقیه در بحث انقلاب، مشکلات را مضاعف خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا بر انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه تاکید کرد و با مروری بر حرکت‌های انقلابی و جهادی طلاب در دوران دفاع مقدس و حماسه‌آفرینی‌های آنان در جبهه‌های جنگ و نبرد علیه دشمن، هشدار داد: فتنه‌های دشمن هر بار هوشمندانه‌تر، سخت‌تر و شکننده‌تر از دفعات پیشین است و فتنه امسال، هجمه همه‌جانبه همه دشمنان عالم علیه دین است و آنان لحظه به لحظه، عقاید و فرهنگ دینی و انقلابی ملت ما را بمباران می‌کنند و ایستادگی و پیروزی در برابر این تهاجم جز با جهاد در جبهه بصیرت‌دهی و روشنگری حاصل نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار