مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

استان سمنان میزبان ۶ شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

«سلامی» گفت: استان سمنان همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) روز ملی شهدای گمنام میزبان 6 شهید گمنام می‌شود.
کد خبر: ۵۵۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ - 06December 2022

استان سمنان میزبان ۶ شهید گمنام دفاع مقدس می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام و ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت که پیش از ظهر امروز در سالن بحران استانداری سمنان برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا و با اشاره به اینکه از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به روز ملی شهدای گمنام نامگذاری شده است، اظهار داشت: استان سمنان در ششم دی ۱۴۰۱ همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) میزبان شش شهید گمنام می‌شود. تشییع و تدفین شهدای گمنام و حضورشان در شهر باعث خیر و برکات زیادی شده و فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت طلبی را زنده می‌کند.

وی با بیان اینکه این تشییع شهدای گمنام در استان سمنان همزمان با تشییع سراسری برگزار خواهد شد، افزود: پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام یک هفته قبل از برگزاری مراسم تشییع وارد استان شده و میهمان مردم ولایت مدار استان سمنان خواهند بود.

سلامی افزود: شهدای گمنام در سه شهرستان سمنان، شاهرود و گرمسار و در ۶ نقطه با حضور حداکثری مردم سمنان به آغوش خاک سپرده می‌شوند تا سبب خیر و برکت در این مناطق باشند. فرمانداران و فرماندهان نواحی مقاومت که دبیران ستاد‌های شهرستانی دفاع مقدس هستند، تدابیری اتخاذ کنند تا سایر شهرستان‌ها نیز بتوانند جهت میثاق و وداع با شهدا برنامه‌های گسترده‌ای را برنامه ریزی و برگزار نمایند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان گفت: به زودی جزئیات بیشتر در خصوص محل، زمان وداع، تشییع و تدفین شهدا در استان همزمان با سراسر کشور اعلام می‌کنیم تا اطلاع رسانی مطلوب برای حضور حداکثری مردم فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار