مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی مطرح کرد؛

جانبازان روایتگران صادق خاطرات دوران دفاع مقدس

محمدزاده گفت: جانبازان روایتگر صادقی برای بیان خاطرات دوران دفاع مقدس هستند و پیام انسان‌ساز شهدا را به نسل جدید رسانده و رایحه شهادت را در فضای جامعه می‌پراکنند.
کد خبر: ۵۵۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ - 06December 2022

جانبازان روایتگرِ صادقی برای بیان خاطرات دوران دفاع مقدس هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حسن ناهیدی» معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی به اتفاق «قاسم محمدزاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی شب گذشته (دوشنبه) با جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس «عابدین عابدی‌مقدم» و «حسن جوانمردی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار‌ها جانبازان را شهیدان زنده عصر حاضر دانست و اظهار داشت: ایثار و مجاهدت جانبازان عزیز در دوران دفاع مقدس و تحمل سختی‌های ناشی از جراحات وارده در طول سالیان متمادی از جلوه‌های برجسته فداکاری و از خودگذشتگی است.

«قاسم محمدزاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی نیز اظهار داشت: جانبازان روایتگر صادقی برای بیان خاطرات دوران دفاع‌مقدس هستند و پیام انسان‌ساز شهدا را به نسل جدید رسانده و رایحه شهادت را در فضای جامعه می‌پراکنند.

وی ادامه داد: خاطرات ارزشمند جانبازان باید به شکلی هنرمندانه در اختیار افکار عمومی قرار گیرد تا از طریق بیان جانبازان، پیام شهید در سطح جامعه شنیده شود.

محمدزاده با اشاره به نقش بی‌بدیل همسران جانبازان گفت: نباید در بیان رشادت و ایثار جانبازان از بیان حماسه عظیم همسران ایشان غفلت شود؛ چرا که همسران جانبازان به عنوان نمونه‌های برجسته‌ای از زن باصلابت ایرانی صحنه‌های نابی از عشق و ارادت را به تصویر کشیدند و این برای جامعه امروز ما درس است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار