نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم تقویت روحیه رزمندگی در مقابله با فتنه‌ها

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه برای حفظ دستاورد‌های نظام باید رزمندگی کرد بر لزوم تقویت روحیه رزمندگی در مقابله با فتنه‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۵۶۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳ - 06December 2022

لزوم تقویت روحیه رزمندگی در مقابله با فتنه‌هابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با اعضای هیئت اجرایی هیئت رزمندگان استان مازندران با بیان اینکه در راه خدا باید جهاد کرد، اظهار داشت: جهاد در زمان جنگ به شکلی، بعد از جنگ به شکل دیگری انجام شد و باید تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به حضور پررنگ و قابل توجه رزمندگان استان در دفاع مقدس به نقش لشکر ۲۵ کربلا، تیپ مالک اشتر و تیپ جوادالائمه اشاره کرد و افزود: برای حفظ دستاورد‌های نظام باید رزمندگی کرد و امروز نیز کسی که از دستاورد‌های انقلاب در مقابل فتنه‌ها دفاع می‌کند رزمنده است.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اینکه دشمن پروژه تهاجم نظامی برون مرزی را تبدیل به جنگ سخت درون کشوری کرده است، ادامه داد: دشمن راهبرد آشوب در داخل کشور را در دستور کار دارد و این فتنه‌های داخلی مدرن‌تر شده است.

امام جمعه ساری تصریح کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر مجموعه دانش خود را در زمینه جنگ شهری، تجزیه در کشور، براندازی، به کار گرفتن ارازل و اوباش و تهدید امنیت مردم همراه با هزینه‌های هنگفت و آموزش بکار گرفته و نزدیک به دو ماه مملکت ما را مشغول کرده است و این پیشرفته‌ترین فتنه هاست.

امام جمعه ساری با بیان اینکه امروز رزمندگان دفاع مقدس مدافعان امنیت و مدافعان نظام هستند، بر لزوم آمادگی رزمندگان در روز آسایش و پایان فتنه تأکید کرد و گفت: رزمندگان باید روحیه بروز داشته باشند تا روحیه رزمندگی زنده بماند و حفظ شود.

وی بیان کرد: ارائه خدمات اجتماعی به مناطق محروم در قالب گروه جهادی، کمک و دستگیری مردم روحیه نشاط و شادابی را تقویت می‌کند.  

محمدی لائینی با اشاره به فلسفه تشکیل هیئت رزمندگان، آن را حرکتی ارزشمند دانست و افزود: مرکز استان باید برای تمام استان الگو باشد و برنامه‌های هیئت رزمندگان منسجم برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان باید آداب دینی و ارزشی را رعایت کنند و هیئت رزمندگان را جدی بگیرند و در راستای حفظ و تقویت دستاورد‌های دفاع مقدس تلاش و کوشش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها