یادواره شهدای شرکت نفت در یاسوج برگزار شد

یادواره شهدای شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶ - 06December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، یادواره شهدای شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان، جمعی از مدیران استانی، خانواده معظم شهدا و مدیریت و کارکنان شرکت نفت در یاسوج برگزار شد.

سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم با بیان اینکه مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است و شهدا به زندگی ما عزت بخشیدند، اظهار داشت: زمانی که کشور ما در زمان نظام پهلوی در اختیار آمریکایی ها بود، جز ذلت و خواری چه دستاوردی برای ملت شریف ایران داشت، دستاوردهای حکومت پهلوی از غرب، ذلت و خواری بود.

فرماند تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حق توحش در دوران پهلوی که برای آمریکایی ها در نظر گرفته شده بود، افزود: آمریکایی هایی که در ایران زندگی می کردند، حق توحش می گرفتند، ما پول می دادیم به آمریکایی ها که ارباب ما باشند و ما نوکری آنها را انجام بدهیم.

حکمتیان بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا، ملت شریف ما شکوه و عزت پیدا کردند و شاخ آمریکا شکسته شده و بر روی زمین افتاده و لگدمال شده است.

وی گفت: شهدا به وظایفشان عمل کردند و حال وظیفه مسئولان و مردم است که به وظایف خودشان عمل کنند و اگر امروز یک قدرت تهدید کننده وجود دارد که می تواند دشمنان را به چالش بکشاند به برکت خون شهدای ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار