معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان خبر داد؛

ثبت‌نام 108 هزار نفر دانش‌آموزان در مسابقات قرآنی

«نریمانی» گفت: در سال جاری 108 هزار نفر از دانش‌آموزان استان با مراجعه به سامانه نورینو که به‌منظور برگزاری مسابقات قرآنی طراحی شده، ثبت‌نام و رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده‌اند.
کد خبر: ۵۶۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ - 06December 2022

ثبت‌نام 108 هزار نفر دانش‌آموزان در مسابقات قرآنیبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «حجت‌الله نریمانی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان امروز در دیدار فعالان و دست‌اندرکاران امور قرآنی آموزش و پرورش استان با نماینده ولی‌فقیه در کردستان به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز، به تشریح برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز از 15 تا 21آذرماه در سال‌جاری پرداخت.

 وی برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مدارس و مراکز دارالقرآن‌ها، برگزاری اجلاسیه‌های نماز دانش آموزی در شهرستان‌ها و مناطق به عنوان پیش اجلاسیه استانی و کشوری به منظور جریان‌سازی فرهنگی در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ اقامه نماز، برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزی از هفته قرآن تا اسفند ماه سال جاری در مدارس و 16 آیین نمادین شهرستانی و یک مراسم استانی، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهیدان را از اهم برنامه‌های این هفته بر شمرد. 

معاون آموزش‌وپرورش کردستان برگزاری کرسی تلاوت با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان قاری قرآن، دیدار با پیشکسوتان قرآنی و آغاز مسابقات قرآن بخش دانش آموزی را از دیگر برنامه های هفته قرآن، عترت و نماز در استان عنوان کرد. 

نریمانی با اشاره به اینکه در سال جاری 108 هزار نفر از دانش‌آموزان استان با مراجعه به سامانه نورینو که به‌منظور برگزاری مسابقات قرآنی طراحی شده، ثبت‌نام و رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده‌اند، گفت: بر اساس همین سامانه، برای دانش آموزان شرکت‌کننده کارنامه پرورشی صادر و می‌توانند از امتیازات این بخش به ویژه حفظ قرآن کریم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها