سرپرست دانشگاه کردستان:

روشنگری درباره پیامد حوادث روز وظیفه دانشجویان و اساتید است

«قادرزاده»‌ با بیان اینکه روشنگری درباره پیامد حوادث روز، وظیفه دانشجویان و اساتید است، گفت: دانشجویانی که دل در گرو توسعه دارند، باید جهاد تبیین را مهم دانسته و به رسالت خود با صبوری عمل کنند.
کد خبر: ۵۶۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶ - 08December 2022

روشنگری درباره پیامد حوادث روز، وظیفه دانشجویان و اساتید استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «حامد قادرزاده»‌ سرپرست دانشگاه کردستان، در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: برای ایجاد تغییر باید برنامه داشت و به گونه‌ای حرکت کرد که اصل و چارچوب آسیب نبیند؛ چون بازسازی آن غیرممکن و یا بسیار مشکل خواهد بود.

وی افزود: اگر در دنیای امروز دانشجو مقابل ظلم و ستم و رذایل برای رسیدن به مطلوب‌ها و برترین‌ها تلاش می‌کند، باید دل در گرو اندیشه داشته و با شور و شعور مطالبه خود را طلب کند.

به گفته سرپرست دانشگاه کردستان، تاریخ تغییرات دنیا بر مبنای اصلاح و سودجویی و منفعت‌طلبی شکل گرفته است و حال سوال این است که چرا باید توسعه در حال انجام کشورمان متوقف شود؟ و جواب این است که چون در مسیر توسعه به بلوغی رسیده‌ایم که برنامه درست دارد.

قادرزاده اضافه کرد: در فرآیند توسعه اتفاقات اجتناب ناپذیری رخ می‌دهد که برای بهبود و سلامت جامعه است و از اهداف اصلی مدیریت کشور در حال حاضر، عادلانه‌تر کردن توزیع درآمد است تا فرصت رانت‌خواران، رانت‌داران و رانت‌جویان قطع شود.

وی تاکید کرد: روشنگری درباره پیامد حوادث روز، وظیفه دانشجویان و اساتید است.

سرپرست دانشگاه کردستان با بیان اینکه اعلام نابسامانی نشان پیشرفت است و جامعه فرهیخته مشکلات را بیشتر می‌بیند، افزود: دانشجویانی که دل در گرو توسعه دارند، باید جهاد تبیین را مهم دانسته و به رسالت خود با صبوری عمل کنند.

قادرزاده یادآور شد: دانشجوی معترض بی‌ارزش نیست و فرزند همین جامعه است که باید با تدبیر و تحمل و شناسایی منشا نارضایتی و نابسامانی برای رسیدن مسئولان به مطالبات خود تلاش کند.

وی با بیان اینکه ۱۶ آذر به وسیله مجاهدت دانشجویان با جانشان شکل گرفت، اظهار داشت: دانشجویان عامل اصلی تبدیل به سرمایه انسانی تکمیل‌کننده منابع خدادادی هستند و آنچه که اهمیت دارد، علم و دانایی است که بهره‌برداری درست از هر چیزی را فراهم می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها