معاون امور فرهنگی کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

حمایت کمیته امداد از ۵۰ هزار دانشجوی نیازمند در کشور

حجت‌الاسلام جعفری گفت:کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از ۵۰ هزار دانشجوی نیازمند را در سراسر کشور تحت حمایت دارد.
کد خبر: ۵۶۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۷ - 08December 2022

حمایت کمیته امداد از ۵۰ هزار دانشجوی نیازمند در کشورحجت‌الاسلام والمسلمین «علی جعفری» معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: کمیته امداد به ۵۰ هزار و ۳۷۳ دانشجوی نیازمند در سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کند که از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۷۶ نفر دختر و ۱۴ هزار و ۷۹۷ هزار نفر پسر هستند.

حجت‌الاسلام جعفری با بیان اینکه بیشتر دانشجویان تحت حمایت در مقطع کارشناسی هستند، گفت: از مجموع دانشجویان تحت حمایت ۹ هزار و ۳۹۹ نفر در مقطع کاردانی و ۳۹ هزار و ۲۵۹ نفر در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: همچنین هزار و ۱۶۹ نفر از دانشجویان تحت حمایت در مقطع کارشناسی ارشد و ۵۴۷ نفر نیز در مقطع دکترا به تحصیل مشغول هستند.

وی با تشریح خدمات کمیته امداد به دانشجویان تحت حمایت ادامه داد: ارائه کمک‌هزینه تحصیلی و تامین شهریه دانشجویان مددجو از جمله خدماتی است که به این افراد ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفری از ارائه خدمات مشاوره به دانشجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: این خدمات در قالب مشاوره فردی و خانوادگی، مشاوره تحصیلی و شغلی و خدمات فرهنگی، به دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار